Far-søn, nøgenhed

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FRA BARN TIL VOKSEN
Besvar
Nikolaj Rose

Far-søn, nøgenhed

Indlæg af Nikolaj Rose »

Hej Per...

Jeg er lidt bange for, at jeg fremstiller mig selv som en tøs, mht. mit spørgsmål, men er en fyr på 19 år hehe.

Min far har inviteret min mor, jeg, og søster i et aktivitetscenter i Italien, hvor der er mange forskellige aktiviteter, hvor der er svømmehal etc. desuden er værelserne sådan indrettet, at det er uden bad på værelserne, så der er fællesbadning dels for kvinder, dels for mænd.

Jeg har tænkt en del over denne tur da min blufærdighedsgrænse muligvis ligger højere end mange andre fyre. Det er jo 100 % sikkert at min far og jeg gør hinanden selskab mht. badning etc, og det samme for min mor og søster, men jeg har ikke været nøgen overfor min far siden, jeg var omkring de 10-11 år, og der er jo sket en del siden med min krop. Har fået en meget større pik, fået hår på pikken, osv. Jeg er bare på en måde lidt "flov" over at skulle "vise" mig, eller det at være nøgen overfor min far efter, at der er sket denne store forandring ved mig.

For at hjælpe mig selv med at "bryde isen", og ikke føle en flovhed over at være nøgen i min egen fars selskab, har jeg overvejet forskellige tiltag, og den bedste af dem alle er, at jeg smider tøjet og nærmest flasher foran min far og siger; "ja, min pik er blevet større og jeg har fået hår på den."

Det lyder sygt, men synes bare det går lidt over min privatsfære...

Kan du give lidt gode råd, eventuelt en form for moralsk opbakning etc :D

hilsen

Nikolaj Rose.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Far-søn, nøgenhed

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Nikolaj

Det er da forståeligt, at du kan føle dig lidt blufærdig over for din far, når I nu ikke har set hinanden nøgne i mange år. Jeg tror nu bare, at du skal sige til dig selv: "Ja jeg er lidt blufærdig - og det er helt naturligt!" - og så i øvrigt gå i bad. Den første gang vil nok føles lidt underlig, og den næste gang knapt så underlig - og derpå så er det formentligt helt lige meget og ikke noget, du tænker mere på.

Der er en lille sætning, du kan tænke på, den lyder: Modet til at turde giver evnen til at kunne!

God ferie. Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FRA BARN TIL VOKSEN"