Jeg er lige vågnet fra en meget mærkelig og uhyggelig drøm. I virkeligheden er jeg en ung kvinde på 23 år. Min forlovede er i Afghanistan og har været der i 2 uger i morgen.
Jeg drømte at jeg havde en kæreste, men det var ikke ham jeg har nu, det var en jeg har haft før i virkeligheden, men som droppede mig. Ham var jeg utro med en anden fyr. Faktisk en lidt klam og ikke så flot en, men han forgudede mig og hungrede efter mig. Ham og jeg var så på et hotel eller kro eller sådan noget, for at overnatte. Så går vi på et tidspunkt ud i haven, hvor der er meget lave buske (til midt på anklerne ca) som havde visne blade på sig. I haven havde jeg en følelse af at jeg stadig var indenfor nærmest, eller inde i en kuppel eller sådan noget. Ude i haven giver vi os, af en eller anden grund, til at grave. Vi graver ned til en krukke, som vi tager op og tager med os ind. I drømmen begynder jeg at opleve nogle uhyggelige ting - en uhyggelig stemme der snakker til mig (jeg kan ikke huske hvad den sagde), ting der vælter ned fra hylder osv. Jeg bliver opmærksom på at det er en dæmon der er i krukken. Ham jeg er af sted med vil sove med krukken i sengen imellem os. Jeg protesterer og kan tydeligt huske at jeg er bange og utryg i drømmen. Jeg fortæller ham hvad jeg har oplevet, men han tror ikke på mig. Så snakker jeg med en af de damer der arbejder der, om at få den gravet ned igen, men hun siger at vi skal sove med den en nat, og så kan vi derefter grave den ned. Jeg bliver bange og ked af det, fordi jeg har en stærk fornemmelse af at det ville blive en træls nat og at vi ville dø. Så vågner jeg, fordi jeg på et tidspunkt kommer lidt ud af min drøm og kan sige til mig selv at hvis jeg vågner finder jeg ud af at det bare er en drøm.
Drømmen var så uhyggelig, at jeg næsten ikke turde at åbne øjnene, da jeg vågnede, men tog mig da sammen til sidst.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad den her drøm betyder - hvis den overhovedet betyder noget.
Mvh.