Knop

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
Mig

Knop

Indlæg af Mig »

Hej.

Jeg er en 16-årig dreng der igennem længere tid har været plaget af at min pik lugter temmelig grimt og ubehageligt. Jeg har ikke været til læge med det, da jeg ikke har troet det var noget alvorligt og jeg gik ud fra at det gik væk efterhånden.
Problemet er, at det er det ikke! Og nu har jeg tilmed også fået en hvid/rød knop under pikhovedet, som jeg ikke er sikker på hvad kan være. Er det nødvendigt at gå til læge med det og hvad kan det eventuelt være, så jeg er en smule forberedt? (Det skal lige siges at det ikke kan være en kønssygdom eller lign.)
Håber på et svar, da det plager mig meget.

Mvh. mig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Knop og lugt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mig

Hvis du ikke har haft sex med andre og ikke har delt f.eks. vaskeklude med andre, så er der nok ikke den store risiko for at det f.eks. kunne være en kønsvorte.

Vi får så mange knopper rundt om på kroppen og nogen får dem altså osse på pikken. Det kan evt. være en papel (lille hudforandring), som hverken smitter eller gør noget som helst. Mange mænd har ligefrem en lille krans af papler på pikhovedet.

Lugten kommer nok fra det, der populært kaldes nakkeost - altså smegma, fedtstof, der holder huden i orden, der harsker og blandes med lidt urin og afstødte hudceller. Vask dig med varmt vand, undgå almindelig sæbe, hvis du vil bruge sæbe på pikken så brug intimsæbe.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 30. jan 2008 17:34, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Mig

Indlæg af Mig »

Okay, jeg takker for rådene.
Til det med lugten, så har jeg allerede prøvet det du foreslår, men det hjælper overhovedet ikke. Jeg går i bad hver morgen, vasker mig enten med vand eller med intimsæbe, stadig så går der ikke andet en en times tid så starter det igen. Evt. noget andet jeg kan gøre?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Knop og lugt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mig

Sædrester, der sidder natten over på pikken, kan nemt få pikken til at lugte selv om, den er vasket. Så prøv f.eks. at vaske din pik straks efter onani.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"