PSYKE & SEX DEBAT Forum Indeks PSYKE & SEX DEBAT
DEBAT- OG SPØRGEFORUM om PSYKE OG SEKSUALITET
ved PER HOLM KNUDSEN - PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Alder på kurset

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    PSYKE & SEX DEBAT Forum Indeks -> SOMMER, SOL OG NY SEKSUEL INSPIRATION PÅ ÆRØ
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Regina

Indmeldt: 14. maj 2007
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Man maj 14, 2007 7:29 pm    Emne: Alder på kurset Besvar, med citat

Hejsa
Jeg har med interesse læst om jeres kursus, men kan desværre ikke se, hvilken aldersgruppe det henvender sig til. Jeg er selv 31 år og ved, at jeg ville føle jeg var endt det forkerte sted, hvis de andre deltagere var enten meget yngre eller ældre end mig selv.
Regina
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Indmeldt: 24. apr 2006
Geografisk sted: Region Midtjylland

IndlægSkrevet: Man maj 14, 2007 10:13 pm    Emne: Svar: Alder på kurset Besvar, med citat

Hej Regina

Vi spørger aldrig om folks alder, så derfor ved vi af gode grunde ikke, hvor gamle de tilmeldte er. Ofte spørger vi heller ikke om alderen på selve kurset medmindre, det har betydning for forståelsen af det, vedkommende vil arbejde med Smil.

Alderspredningen har været stor på de andre kurset fra i begyndelsen af 20'erne til midt i 70'erne - med en hovedvægt på 30-55. Med 31 år kan du risikere at være i den unge ende, men du kan lige så vel ligge i begyndelsen af midten Smil.

Og du skal være velkommen.

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG

Medlem af Dansk Psykoterapeutforening
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Tlf. (+45) 86 96 20 03
http://psyx.dk
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    PSYKE & SEX DEBAT Forum Indeks -> SOMMER, SOL OG NY SEKSUEL INSPIRATION PÅ ÆRØ Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum