PSYKE & SEX DEBAT Forum Indeks PSYKE & SEX DEBAT
DEBAT- OG SPØRGEFORUM om PSYKE OG SEKSUALITET
ved PER HOLM KNUDSEN - PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Rødt penishoved - rød forhud?

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    PSYKE & SEX DEBAT Forum Indeks -> MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
kramn
Gæst

IndlægSkrevet: Man aug 10, 2009 9:53 pm    Emne: Rødt penishoved - rød forhud? Besvar, med citat

Hej Per

Håber du kan hjælpe mig i denne situation.
For at tage det fra begyndelsen, så startede det med at jeg havde sex med en pige jeg holder meget af (første gang vi har sex sammen) efter min udløsning lod vi bare udløsning være udløsning og lå og snakkede til vi faldt i søvn. Så vi fjernede ikke den sperm, der så senere blev indtørret.
Aftenen efter kunne jeg mærke en kløe fra min penis og blev mere fokuseret på den og så, at den havde en underlig farve (mere rødlig end tidligere). Mit penishoved begyndte at blive rødt og få nogle "plamager" som tørrede ind, jeg producerede meget nakkeost og fjernede det dagligt, og vaskede mig grundigt.
Jeg brugte canesten i et par dage og så blev den normal igen, ved dog ikke om det har noget med canesten at gøre eller et sammentræf..

Nu er problemet så kommet igen, jeg var sammen med pigen igen og vi havde sex 2 gange på 4 timer. Da jeg kom hjem om aftenen kløede mit penishoved igen, og denne gang var det mere voldsomt end tidligere, så jeg tog et grundigt kig på den.

Selve mit hoved er mere rødt end det plejer, men min forhuds underside og huden fra penis op til hovedet er enormt rødt og gør ondt, når jeg trækker forhuden tilbage. Jeg smører mig igen med canesten (nu på 2. dagen) men det er stadig det samme problem.

Jeg træner meget i løbet af dagen og prøver så vidt muligt at være grundig med vask efter træning og skift af underbukser.

Jeg ved ikke om hvad problemet skyldes, om det skyldes svamp, slidtage/friktionskade eller hvad det skyldes...

Håber du kan hjælpe mig
Tilbage til toppen
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Indmeldt: 24. apr 2006
Geografisk sted: Region Midtjylland

IndlægSkrevet: Tirs aug 11, 2009 6:14 am    Emne: Svar: Rødt penishoved - rød forhud? Besvar, med citat

Hej kramn

Det kunne jo umiddelbart lyde som om, at din veninde har noget svamp, som du så osse får. Og at det hjælper at bruge Canesten.

Se billederne (nederst på siden) i Svamp i skeden (Sundhedsguiden)

Når du vasker dig undlad at bruge almindelig sæbe, brug intimsæbe til pikken.

Du skal være velkommen til at skrive igen.

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG

Medlem af Dansk Psykoterapeutforening
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Tlf. (+45) 86 96 20 03
http://psyx.dk
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    PSYKE & SEX DEBAT Forum Indeks -> MÆND OG DERES PIKKE / PENIS Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum