| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
NiceNrelaxed Gæst
|
Skrevet: Lør jan 02, 2010 8:42 pm Emne: Tør hud på skaft og ved strengen |
|
|
Hej Per..
Nu kan jeg se du er psykoterapeut og sexolog, så ved ikke om du kan svare på mit spørgsmål, men siden jeg ikke kan finde nogle andre svar på andre hjemmesider, og jeg er af den type mennesker der først går til lægen når det er sidste mulighed, så vil jeg prøve at spørge alligevel..
Jeg er en mand på 21 år.
Jeg har de seneste måneder haft tør hud på skaft og penisstreng, som revner ved "tør behandling", dvs. ikke ved direkte samleje.
Dette giver ingen deciderede gener hverdagsmæssigt, men det svier indimellem efter førnævnt brug.
Kan dette afhjælpes med brug af fugtighedscreme og ro, eller skal jeg ty til min læge?
På forhånd mange tak!
P.S. Prøvede at oprette mig som bruger med e-mailen: (.....)@gmail.com
Jeg får at vide denne email er bandlyst, med jeg har aldrig prøvet at oprette mig herinde eller overhovedet skrevet noget herinde, så undrede mig over denne besked? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
PER HOLM KNUDSEN Site Admin

Indmeldt: 24. apr 2006 Indlæg: 4257 Geografisk sted: Region Midtjylland
|
Skrevet: Søn jan 03, 2010 8:45 am Emne: Svar: Tør hud på skaft og ved strengen |
|
|
Hej NiceNrelaxed
På denne tid af året er der mange mennesker, der har problemer med tør hud det ene og det andet sted - og tørre slimhinder. Så jeg tror såmen, at du blot skal finde dig noget hudsalve at smøre dig med dagligt - f.eks. kan jeg godt lide Matas Mild Hudsalve.
Med hensyn til din emailadresse (som jeg har gjort utydelig, så den ikke høstes til spam), så kan jeg ikke umiddelbart finde den i databasen, så jeg kan ophæve bandlysningen. Der muligvis sket det, at den findes på spam-markedet, og at en spammer har brugt den her, og at jeg så har bandlyst den. Dit synonym ligner meget noget spammere bruger . Og jeg har bandlyst rigtigt mange emails efterhånden .
Du skal være velkommen til at skrive igen. _________________ Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Medlem af Dansk Psykoterapeutforening
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Tlf. (+45) 86 96 20 03
http://psyx.dk
Sidst rettet af PER HOLM KNUDSEN Tors jun 10, 2010 5:55 am, rettet 1 gang |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
NiceNrelaxed Gæst
|
Skrevet: Søn jan 03, 2010 11:32 am Emne: Tak for svar.. |
|
|
Jeg vil prøve at se om det virker..
Ellers er lægen jo i dette tilfælde den sidste mulighed..
Ja mht mit synonym, kan du godt have ret i det du siger.
Men man skal efterhånden være kreativ med sine brugernavne, når nu de fleste andre er taget..
Om ikke andet virker det jo umiddelbart bare at være gæst, så det er ikke noget problem..
God søndag!
Og igen, tak for hurtigt svar, og ja selv på en søndag hvor vi andre holder fri..  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
|