Mødom

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om INCEST OG SEKSUELLE OVERGREB
Besvar
T.H

Mødom

Indlæg af T.H »

Jeg har spørgsmål om barn sexmisbrug.
Gemen min barn dom og voksen liv har ikke været interesseret af mænd og ikke har haft sex lyst.
Jeg har aldrig blødt første gang ved sex eller haft ondt første gang når jeg have sex. Hvis jeg har sex med en mand så føler jeg bare det man som ligger på mig, og tænker kan han ikke snart blive færdig med det han skal lave og jeg føler ikke sex er dejligt.
Har hymen, men den er helt ødelagt (den ser ud at den er klip op med en zigzag sax), har ikke fået børn. Skal sige at min far kan lide mig, men jeg kan ikke lide ham.
Jeg har en mistanke at jeg har blevet misbrugt af min far, men jeg kan ikke huske noget at jeg har blevet misbrugt som barn og kan ikke huske noget fra mine tre første år.
Hvad mener du?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mødom

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej T.H.

Tjah, jeg kan jo ikke vide, om du har været misbrugt af din far, men hvis man er blevet misbrugt, vil man næsten altid kunne huske i det mindste en rest af misbruget.

Prøv at læse FOR MEGET ELLER FOR LIDT.

Der kan være utallige andre grunde end incest, dels til din måde at have det på og dels til dit dårlige forhold til din far.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Energylight
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 30. jul 2008 08:59

Incest

Indlæg af Energylight »

Hej!

Tak for dit svar, jeg kan godt se at det er et svært spørgsmål og man skal have hukommelse af incest hvis det har sket, men jeg har lige 2 stk. spørgsmål til dig.
Jeg fik information fra min lille søster at hun også er lidt zigzags, og det er kun ca. 2 mm dybe i hymen.
Men jeg har zigzag mønster og alle er ca. 5-7 mm dybe i min hymen er det normalt? Kan se flere ar cirka 1,5 cm ind i min skede, men jeg kan ikke se længer ind er det normalt at have ar i skeden?

Hilsen fra T.H
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Mødom

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej T.H.

Mødomme kan se meget forskellige ud, så man kan ikke sige, at noget er "normalt". Skedeindgangen er fuld af folder, så jeg tror ikke, at du kan se ar :1:, men derimod folder af forskellig størrelse. Der er næppe noget galt. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "INCEST OG SEKSUELLE OVERGREB"