Min xkone hendes incestfar og mine børn

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om INCEST OG SEKSUELLE OVERGREB
Besvar
Asger

Min xkone hendes incestfar og mine børn

Indlæg af Asger »

Hej Per
Er det bare mig eller ???
Min xkone har været udsat for incest af hendes far til hun var 15 år hun har gået til psykolog mere end 10 år (inc. cutter, indlagt på psy. Pga. selvmord truet, depression osv.) og er nået der til i sit liv hvor hun ser sin far igen til kaffe og hygge snak, dette forstår jeg ikke da han har gjort så meget ondt mod hende og der igennem mine børn og jeg, men det er hendes beslutning. vi havde en aftale om at han ikke skulle se mine børn, da jeg mener han er utilregnelig og syg i hoved, og ja jeg er vred på ham, men dette løfte har hun lige brudt. jeg blev naturligvis vred på hende og hendes argumenter er at jeg har overladt mine børn til hende og jeg ikke har dem tit nok, jeg er weekend far og har dem hver torsdag til fredag + den weekend de er hos mig, jeg tager dem når lejligheden byder sig + når hun skal noget, mine børn 13 og 14 år har i øvrigt frabedt sig at flytte mere rundt end de gør i forvejen, så det argument holder jo ikke. men skal jeg bare være glad for at mine børn ser deres incest morfar som har misbrugt sine børn (ja det er i flertal) og tro min x har styr på det, eller det tunge skyts med advokater og tilhold mm. For at beskytte mine børn, hilsen Asger
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min xkone hendes incestfar og mine børn

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Asger

Jeg kan godt forstå din uro, da farens overgreb, som du beskriver, har haft stor indflydelse på din og din eks-kones liv. Din kone er nu kommet så langt i behandlingen af de overgreb, som hendes far udsatte hende for, at hun har valgt at se ham igen. De færreste forældre, der begår overgreb, har jo kun været "onde", de har jo osse været gode på andre områder, og derfor har din eks-kone sikkert valgt at forsone sig med sin far.

Med hensyn til jeres børn, så er de jo nu så gamle, at det næppe er deres mor, der skal have styr på situationen, men dem selv støttet af deres forældre. Lige som de nu selv i en vis udstrækning vil bestemme, hvor de skal bo, så handler det om at støtte dem i at kunne sætte grænser for andre bl.a. deres morfar. Du vil ikke få noget ud af at rulle noget tungt skyts ud - ud over vrede børn og en vred eks-kone - lær hellere dine børn at holde deres grænser - osse seksuelt, det får de jo under alle omstændigheder brug for gennem livet. Det er den bedste måde, du kan beskytte dine børn.

Som det er nu spærrer din vrede mod eks-svigerfaren og din eks-kone lidt for det, der gavner dine børn.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar: Min xkone hendes incestfar og mine børn

Indlæg af Gæst »

Hej Per
Tak for dit svar, jeg kan godt se det fornuftige i det du siger, men det er jo altid svært at skulle sluge kameler !
Josef Fritzel er sikkert også en flink mand, bare ikke over for dem, som han kan manipulere med, og det gør det sku mere uhyggeligt.
Jeg har kendt manden og han har en brist i sin personlighed, det er sådan noget som bekymrer mig.

Ps. Man kan ikke være god til alt hr. lære, jeg er så blevet en god håndværker ;-)

Hilsen Asger
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Min xkone hendes incestfar og mine børn

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Asger

Forskellen på din ex-svigerfar og østrigske Josef Fritzel er, at du ved at din ex-svigerfar har/har haft brister, det vidste man ikke om Josef Fritzel, så du kan jo ret nemt støtte dine børn til at holde deres grænser.

Og jeg ved, at osse håndværkere kan sætte punktummer - jeg har selv en håndværkeruddannelse (håndsætter) fra Arilds tid :2:. Stavefejl og andet tager jeg mig af i det skjulte. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "INCEST OG SEKSUELLE OVERGREB"