Badekar + pludselige smerter

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG SMERTER VED SEX
Besvar
badekar
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 11. aug 2007 17:37

Badekar + pludselige smerter

Indlæg af badekar »

Hejsa

3 dage siden var jeg sammen med min kæreste i badekar og der var både kommet shampoo og balsam nede i vandet. Han gav mig finger under vandet og umiddelbart efter det har jeg haft ondt i underlivet. Jeg troede i starten det måske var blærebetændelse fordi det gjorde ondt da jeg tissede. Jeg begyndte så på nogen tranebær piller som forebygger blærebetændelse. Allerede efter en dag begyndte de og virke, fordi det stoppede med at gøre ondt da jeg tissede, men da jeg så var sammen med min kæreste igen gjorde det ufatteligt ondt efter vi havde haft sex. Det gjorde ikke ondt mens vi var sammen, men lige efter var der store smerter i mit underliv igen og bare jeg rørte dernede fik jeg utrolig ondt. Jeg er virkelig meget i tvivl hvad der er galt, håber du kan besvare mig hurtigst muligt
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Badekar + pludselige smerter

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej badekar

Måske kan det skyldes, at du har fået sæbe op i urinrøret ved fingerens bevægelser, og at det har skabt en irritation. Urinrøret hos kvinder er meget kort. Hvis det ikke holder op med at gøre ondt, så må du lade din læge kigge på dig.

Billede

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG SMERTER VED SEX"