Store smerter når vi har sex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG SMERTER VED SEX
Besvar
Betina

Store smerter når vi har sex

Indlæg af Betina »

Hejsa Per

Jeg har snart været sammen med min kæreste i 3 ½ år. Jeg er 27 og min kæreste er 29. Vi har forsøgt at havde sex op til flere gange, men hver eneste gang hun prøver at stikke en finger eller dildo ind i mig, prøver jeg at slappe af, men jeg har aldrig haft sex med nogle før. Så jeg tænker hver eneste gang at det gør MONSTER ondt, så jeg får ikke slappet af. Min kæreste sir at mine ben begynder at gå i krampe og jeg får hende trækket væk.
Jeg ved af det er hende jeg vil dele mit liv med, men hvordan kan jeg slappe af for det begynder og blive et lille problem i vores forhold.
Har læst i en anden forum at du forslog en anden noget lokalbedøvende salve som man smøre i skedeindgangen, så det ikke gør ondt f.eks Xylocain. Er det noget man kan købe håndfri, eller skal man til egen læge for at få det skrevet ud til en? Og vil dette måske hjælpe på mit problem.

Med Venlig Hilsen
Betina
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Store smerter når vi har sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Betina

Hvordan er det, hvis du selv prøver at indføre noget i skeden f.eks. en dildo eller en finger?
Du havde placeret dit spørgsmål under Kvinder og mødom, så er det fordi du er i tvivl om, hvorvidt du stadig har din mødom?
Kan du bruge tamponer?
Xylocain salve 5 % er håndkøbsmedicin, som du kan få på apoteket.

Der findes en del unge og yngre kvinder som har indtil videre uforklarlige smerter ved indføring af genstande i skeden. Læs de andre indlæg i dette forum om KVINDER OG SMERTER VED SEX.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Betina

Indlæg af Betina »

Hejsa Per

Jeg kan godt stikke en finger ind i mig selv, men det gør lidt ondt, men når jeg får slappet af er det ikke så slemt.
Nej jeg har ikke rigtig prøvet med tamponer, men måske noget jeg skulle prøve?
Fordi jeg placeret det under kvinder og mødom, er pga at jeg stadigvæk ved jeg er.

Mvh Betina
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Store smerter når vi har sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Betina

Lad din læge eller en gynækolog kigge på dig, det kan selvfølgelig være din mødom, der generer og den kan lægen jo så få klaret hvis det er den der er problemet, men der er faktisk del unge og yngre kvinder, der lider af vulvodyni, den mulighed er der jo osse. Og endelig er der jo den mulighed, at du lider af vaginisme - skedekrampe.

:idea: PSYKE & SEX om Vaginisme og om Vestibulit - Vulvodyni

:idea: Lars V. Weström: VESTIBULIT - VULVODYNI

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Betina

Indlæg af Betina »

Hejsa Per

Tak for din hjælp. Men har lige det sidste spørgsmål, da jeg jo læste omkring dette på hjemmesiden, en lokalbedøvlse, Xylocain, som får en til at slappe af, tror du dette ville hjælpe på mig?

Mvh Betina
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Store smerter når vi har sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Betina

Det er jo altid værd at prøve. Din kæreste skal så bare ikke stikke sin tunge ind i din kusse, for så bliver hendes tunge osse bedøvet :1:.
Fortæl om det virker med cremen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG SMERTER VED SEX"