Bliver hurtigt øm under sex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG SMERTER VED SEX
Besvar
Inus

Bliver hurtigt øm under sex

Indlæg af Inus »

Hej :D
Jeg er en "dreng" på 18 som har en dejlig kæreste som ligesom mig er 18. Vi har været sammen i 7 måneder og har det rigtigt godt sammen. Sex er også som det skal være, med en enkelt undtagelse; hun bliver utroligt hurtigt øm og hun siger det begynder at svie. Dette gælder både når vi tager en quickie (med creme) og når vi ligger og nusser i over en time. Hun siger at det er helt okay, at hun stadig nyder at have sex med mig, og jeg er også selv nogenlunde tilfreds, men savner at være i stand til at give hende orgasme. At jeg bruger min tunge eller finger (ikke inde i hende - så bliver hun øm) er sjældent nok til at få hende helt op og ringe, faktisk er det kun sket én enkelt gang, selvom jeg fra tidligere bekendtskaber har fået meget positiv respons på mit arbejde. Jeg ved at piger sagtens kan nyde sex uden at komme, men jeg har samtidig også lyst til at slå benene væk under hende, til at hun virkelig skal have det godt. Nogen forslag til hvad vi kan gøre?

Det skal desuden nævnes, at hun som jomfru var meget stram, og at det tog os mange måneder, mange forsøg og en masse creme at gennemføre første samleje. Kan der være en rest fra hendes jomfruhinde tilbage som enten skal udvides eller fjernes kirurgisk? Hun er nemlig ret stram, meget strammere end andet jeg har prøvet.

Med venlig hilsen

Inus
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Bliver hurtigt øm under sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Inus

Der kan være adskillige grunde til smerter ved sex. Jeg synes, at hun i første omgang skulle smutte til sin læge og blive kigget efter i sømmene. Hun kunne f.eks. have svamp. Bruger hun p-piller?

Med hensyn til orgasme, kan hun så få orgasme for egen hånd? Det er nemlig den bedste måde for en kvinde at lære det på.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Inus

Indlæg af Inus »

Ja, hun er på p-piller. Vi har snakket om det, og hun er heller ikke særligt glad for at skulle ned til lægen og kigges på. Hun onanerer sjældent, og har aldrig prøvet at opnå orgasme på egen hånd, det er kun lykkedes hende et par gange sammen med mig.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Bliver hurtigt øm under sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Inus

Hun kommer ikke uden om at lade lægen kigge på sig. Hun kan lige så godt vænne sig til det, det vil ske flere gange i hendes liv fremover.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG SMERTER VED SEX"