Sex med prostituerede og kønssygdomme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KØNSSYGDOMME
Besvar
Frank

Sex med prostituerede og kønssygdomme

Indlæg af Frank »

Hej Per.

Jeg er 20 år gammel og har haft problemer med at komme ind i et fast forhold, fordi jeg er meget kraftig. Derfor så jeg en prostitueret i min sommeferie i Slovenien og jeg har skammet mig over det ligesiden. Jeg har snakket med min læge om alle mulige former for sex-sygdomme, bl.a. den værste: Aids.

Følg. gjorde jeg med kvinden:

- dyrkede beskyttet sex og kondommet holdt gudskelov.
- Kyssede hende intenst
- Urinsex, hvor jeg drak små mængder af hendes urin.

Jeg har haft nogle meget stærke fantasier, som ingen kvinde i Danmark har ville leve ud med mig. Nu har jeg det psykisk dårligt med mig selv, og gør alt hvad jeg kan for at komme i bedre form.

Mit egentlige spørgsmål er, hvad tror du jeg skal være mest opmærksom på, rent sygdommæssigt, af de ting jeg har dyrket med kvinden? Jeg er meget i tvivl. Jeg håber du kan give mig svar.

Tak på forhånd, Frank.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sex med prostituerede og kønssygdomme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Frank

Som du beskriver det, så er der ikke nogen kønssygdomme, jeg kan komme i tanker om, som du evt. kan have pådraget dig. Hvis kvinden har haft herpes i udbrud, hvor du kyssede hende, kan du evt. være smittet med herpes.

Det er nok en god ide at gøre noget ved din overvægt, så du kan skabe bedre muligheder for at få en kæreste - og så er det jo godt for dit helbred som sådan. Men det ved du jo godt! :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar: Sex med prostituerede og kønssygdomme

Indlæg af Gæst »

Mange tak for svaret.

Frank
Besvar

Tilbage til "KØNSSYGDOMME"