Gule blærer på pungen

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES TESTIKLER
Besvar
SL

Gule blærer på pungen

Indlæg af SL »

Hej Per.

Jeg er en ung mand (Knægt? :)) på 17. Og her for et par uger siden opdagede jeg to gule blærer på undersiden af pungen, jeg aner ikke hvor længe jeg har haft dem, men det føles umiddelbart som om der er noget blødt inde i dem. Jeg har læst om Talgknopper, men som jeg kunne forstå forekom de hyppigst omkring penishovedet.

Den ene er nok 5*5mm og den anden 1 til 2 på hver led, og ligner i udseende mest af alt en gul vabel, dog uden vand men den anden ukendte... væske/ting i.

De er ikke et egentligt problem som sådan, da de sidder på undersiden af pungen ind mod huden, men vil gerne vide lidt om dem, om de fx. skyldes en sygdom eller om man kan gøre noget mod dem. I det hele taget hvad det er.

Har desuden en stor produktion af smega (Nakkeost), og ved ikke om det kan have noget med det at gøre?

Mange hilsner SL
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Gule blærer på pungen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej SL

Det lyder som om, at du har fået et par bumser på pungen. Det kan ske hvis der går betændelse i en hårsæk.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Bumser (på pikken - penis).

Du kan ikke gøre andet ved din smegma-produktion end at vaske dig almindeligt med varmt vand. Smegma beskytter huden, og hvis du vasker for for meget vil det blot øge produktionen.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Smegma.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES TESTIKLER"