Små testikler/pung

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES TESTIKLER
Besvar
anonyme

Små testikler/pung

Indlæg af anonyme »

Hejsa Per

Syntes det er dejligt at se at en person med en god uddannelse bag sig ikke nødvendigvis er ude efter penge og derved kan hjælpe folk med alvorlige spørgsmål som kan have gået og plaget dem ikke at finde svar på nogen steder. Gid vi havde nogle flere af din slag ;)

Nu til mit spørgsmål :)
Jeg er en dreng på 17 som har en såkaldt sveskediller (mener jeg det hed). Den er 8-9 cm i slap tilstand men i erigeret tilstand er den 16,0 cm som jeg går ud fra er meget normalt. Dog plager det mig lidt at den kun er 8 cm da min pung + testikler ikke er særlig store.
Det plager mig derfor lidt at gå i bad i svømme hal og andre steder hvor der befinder sig mange da det som sagt er lidt pinligt med et så lille instrument mellem benene.
Mit spørgsmål er nu om der stadig er håb for det stadig kan vokse sig større.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Små testikler/pung

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Tak for rosen. :1:

Når du er 17 år, er der en mulighed for, at du vokser 5-6 år mere. Hjernen, der giver dig den slags bekymringer, er først færdig udviklet, når du er ca. 26 år. :1:

En svedske er og bliver en svedske, det ændres næppe med alderen, til gengæld ved vi svedsker, at der venter en overraskelse, når vi er klar til kamp [thumbsup].

:idea: PSYKE & SEX om Penis - Pikken - størrelse

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES TESTIKLER"