Ømme testikler

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES TESTIKLER
Besvar
button

Ømme testikler

Indlæg af button »

Hejsa.

Jeg har meget meget ømme testikler, når de bare bliver strejfet - mine venner griner tit over jeg 'pyldrer' hvis jeg bare bliver snittet, men bare et lille bitte touch giver en stærk smerte.
Det gør som regel ikke 'ondt' til hverdag, men nogle dage kan de være ømme - jeg går aldrig i stramme bukser!

Til gengæld spiller jeg meget fodbold, hvor jeg bruger lyskenbukser hver gang, som dermed sidder meget stramt - og hver dag efter træning er jeg pænt øm, men kan ligesom ikke spille uden mine lyskenbukser - da det gør meget ondt i mine testikler, hvis ikke de ligesom bliver 'holdt på plads' af lyskenbukserne.

Den fortvivlede
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ømme testikler

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej button

Det er meget individuelt, hvor smertefølsomme vi er, og det gælder osse hvor smerte/trykfølsomme vi er på testiklerne, måske er du blot fra naturens side følsom. Og måske kan ømheden skyldes dine lyskenbukser - jeg ved et ikke. Hvis det altid har været sådan er det næppe tale om andet end, at sådan er du, hvis det er opstået inden for det sidste, og du har haft sex, så kan det evt. være resultatet af en infektion f.eks. klamydia.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES TESTIKLER"