Bums/knop på pungen..

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES TESTIKLER
Besvar
pokepower

Bums/knop på pungen..

Indlæg af pokepower »

Hej Per.
Jeg så et besvaret indlæg her inde, som jeg anede var det samme som mit problem, men ikke helt.
Jeg er en dreng på 17 år og her den sidste uge har jeg gået og haft ondt i min højre side af pungen men har ikke tænkt videre over det.
Så her igår mærkede jeg og opdagede en stor knop som minder lidt om en bums, bare en del større og meget mere smertefuld.:shock:

Kunne være dejligt hvis du har set det før og kunne forklare lidt om det, eventuelt hvad jeg kan gøre imod det.

Tak skal du have.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Bums/knop på pungen..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej pokepower

Når man som du er i puberteten, så kan man udmærket få bumser i forskellig størrelse på både pung og pung - og alle andre steder på kroppen. Hvis den sidder i hudoverfladen, så er det sikkert en bums. Sidder den øve knude inde ved testiklen, så lad din læge se på det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
pokepower

Hej igen

Indlæg af pokepower »

Hej igen.
Tak for svaret, jeg har nu svært ved at tro at det kan være en bums, da den er en del større og meget mere øm.
Ville det være nogen idé selv at prøve sig frem med en nål?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Bums/knop på pungen..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej pokepower

Hvis den sidder i huden, kan det osse være en byld.

:idea: Bylder (Apoteket)

Obs: Hvad bør man ikke gøre
Lad være med at trykke på bylden - det kan hjælpe bylden med at sprede sig fra et område til et andet - også selvom den gode mening er at hjælpe bylden med at tømme sig ud. På den måde kan sygdommen brede sig og nye bylder dannes.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES TESTIKLER"