Testikel-problemer

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES TESTIKLER
Besvar
Hejhejmeddig

Testikel-problemer

Indlæg af Hejhejmeddig »

Hej Per

Så er det mig igen.... ja jeg ved det godt :D

Altså jeg skriver fordi at jeg i lang tid.... et helt år tilbage har haft problemer med mine testikler. men jeg er blevet undersøgt af min egen læge 3 gange uden de fandt noget og en urolog har mærket efter (altså ikke scanning) men mærket efter og de fandt heller ikke noget.

Problemet er at i venstre side af min pung mærkes det meste "anderledes" end i forhold til højre. det hele er meget mere klumpet og sådan lidt hævet i venstre side både bitestikel og det der også bekymrer mig meget er at alle de der strenge som man har i pungen føles "klumpet" og sådan som om der er en blødagtig knude eller sådan noget i dem... men det havde jeg også dengang jeg blev tjekket og som sagt fandt de intet. og så har jeg også sådan en lille knude ved siden af venstre bitestikel... men det sagde de ikke noget til lægerne .... så jeg er lidt forvirret her.

tak på forhånd!

Hilsen Hejhejmeddig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Testikel-problemer

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hejhejmeddig

Testikler føles ikke ens, bryster føles ikke ens, faktisk er de færreste mennesker særligt symmetriske. Hvad er det, som du går og undersøger hele tiden?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES TESTIKLER"