Terapi

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om GESTALTTERAPI / PSYKOTERAPI
Besvar
Gæst

Terapi

Indlæg af Gæst »

Hej

Jeg er en kvinde som har undersøgt muligheden for terapi, da jeg p.t. har nogen problemer som jeg ikke kan løse selv.

I den forbindelse fortalte en ven mig at hun kendte til en mand der praktiserer gestaltterapi. Jeg fik hans navn af hende og en adresse og hun fortalte han delte nogen lokaler med en psykolog og han var nævnt på dennes hjemmeside, men da jeg søgte på navnet dukkede der intet op. Han er ikke nævnt på psykologens hjemmeside og han har heller ikke selv en hjemmeside. Det undrer mig en del, for min ven fortalte at han har mange klienter og stadig arbejder som terapeut. Men altså, hvor får han så henvist klienter fra når han ikke gør opmærksom på sig selv?

Da jeg har overvejet psykoterapi gør det mig jo lidt urolig bl.a. fordi jeg har hørt man ikke kan få en henvisning til psykoterapi via sin læge. Så det undrer mig en del at denne terapeut ikke figurerer nogen steder, når min ven siger at han eksisterer.

Mit spørgsmål er Hvordan kan jeg sikre mig at jeg finder en god terapeut? og ikke en klamhugger som denne lyder til at være.

Simona
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Terapi

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Simona

Da jeg ikke kender navnet på den pågældende psykoterapeut, kan jeg ikke hjælpe dig med at finde ham.

Du er velkommen til at sende hans navn til mig, så skal jeg se, om jeg kender vedkommende.

Med hensyn til sygesikringstilskud, så læs her: OM TILSKUD TIL PSYKOTERAPI.

Med hensyn til at finde en god psykoterapeut, så læs her: VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
simona
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 18. maj 2010 16:10

Indlæg af simona »

ok så skriver jeg lige en privatbesked. skulle lige oprette mig herinde.
Besvar

Tilbage til "GESTALTTERAPI / PSYKOTERAPI"