Tvivl om seksualitet

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG LYST
Besvar
Den fortvivlede

Tvivl om seksualitet

Indlæg af Den fortvivlede »

Hej!
Jeg er en pige på 16 år og er næsten lige kommet ud af et forhold til en fyr. Jeg tvivlede for meget på forholdet.. Jeg har aldrig været typen det indgik i et forhold fordi jeg altid synes mine følelser ikke var stærke nok + tvivl, osv.
Jeg er virkelig i tvivl på om jeg er til eller fyre, jeg kan godt blive fnisede og usikker, hvis en flot fyr snakker til mig.
Dog ved fysisk tiltræk har der altid været et eller andet over kvinder, der har fascineret mig og, som jeg blev fysisk tiltrukket af, hvilket jeg ikke føler er det samme med fyre (stærkere med kvinder).
Hvis jeg skulle vælge mellem og se en mand eller en kvinde uden tøj, ville jeg vælge en kvinde.
Jeg havde på et tidspunkt en bedste veninde siden, jeg var lille, og jeg droppede venskabet, da det løb ud.
Jeg græd og græd og kan stadig 2 år efter blive ked af at snakke om det. Jeg følte, jeg ville gøre alt for hende, give hende alt. Hun var virkelig alt for mig og, jeg følte ikke, jeg kunne uden hende. Jeg tænker på om, jeg har været forelsket i hende??
Jeg meget forvirret og usikker på det hele..
Kan du hjælpe mig med råd?
Hilsen den fortvivlede
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Tvivl om seksualitet

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den fortvivlede

Nu er det jo ikke sådan, at du skal være enten til kvinder/piger eller til drenge/mænd. Langt de fleste mennesker er i grunden IKKE indrettet så sort/hvidt. Jeg plejer at sige, at mennesker er multiseksuelle og, at vi kan tænde på meget forskelligt, og vil tænde på meget forskelligt igennem livet.

Jeg ved godt, at når man er 16 år, så er det mere afgørende om, man er det ene eller det andet. Men som du selv skriver, så kan du godt lide begge dele, måske ikke lige meget, men dog begge dele. Så i stedet for tænke på en "indskrænket" lyst, så glæd dig over din rummelige og nysgerrige lyst.

:idea: PSYKE & SEX om Multiseksualitet

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG LYST"