Vold giver erektion?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG LYST
Besvar
Gæst1

Vold giver erektion?

Indlæg af Gæst1 »

Hej Per!

Jeg er en 16-årig dreng som har lagt mærke til, at jeg kan få erektion, når jeg ser vold. Primært dominans.

Jeg taler her om videospil som fx Gta. Hvis jeg dominerer, og ja måske endda nærmest torturer en i spillet, får jeg ret tit erektion og sådan en følelse af magt. Det samme er sket, hvor jeg dræbte en flue i virkeligheden.

Jeg ved udmærket godt, at det er en af tegnene for alle de der berygtede seriemordere.. men jeg er fandeme ik morder eller psykopat..

Jeg er en romantisk sjæl som bliver varm indeni ved tanken om at dele livet med en person.

Jeg føler heller ik noget som helst behov for at dræbe eller såre folk i virkeligheden.. Jeg vil bare ha kærlighed hehe.

Tit kan jeg dog godt fantaserer om fx. tortur eller dominans og føle seksuel opstemthed...

Det forvirrer mig virkelig.

Tak!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Vold giver erektion?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Gæst1

Hvis alle, der fik lystfølelser ved dominans, var lystne seriemordere, så var seriemord en dagligdags foreteelse - og det er det jo så langt fra :1:. S/M med dominans og evt. påførelse af smerte er en velkendt seksuel leg blandt mange mennesker. Så tag du det bare helt roligt - du er bare en romantisk dreng, der kan blive opstemt af at fantasere over magt over andre.

Kig under MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG LYST"