Stor lyst, men lille lyst

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG LYST
Besvar
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger
Indlæg: 92
Tilmeldt: 23. jan 2007 18:48

Stor lyst, men lille lyst

Indlæg af Anonym1 »

Hej Per

Jeg er en underlig dreng! Jeg er absolut hverken homoseksuel eller biseksuel, men 100% Straight. Alligevel føler jeg meget lille lyst til egentlig at have sex med en pige og dem/hende, jeg bliver/er forelsket i, ved jeg med mig selv, at jeg hellere ville se med tøjet på, end uden.

Mange af mine venner kan finde på, bare de ser en pige som ser godt ud, at sige, "Hende ku' jeg sgu godt lige ordne." og sådan ser jeg bare slet ikke på det. Jeg er meget mere tiltrukket af fysisk/psykisk nærvær, som kram, snak, små komplimenter og sådan nogle andre ting end sex!

Er det bare mig som er unik fra mine venner, eller er jeg lidt mindre heteroseksuel end jeg går og tror ? :S Jeg kan umuligt få erektion af en nøgen dreng, og jeg onanerer fint.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Stor lyst, men lille lyst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym1

Ja du er nok en underlig og unik dreng - lige som de fleste andre drenge underlige og unikke :1:. De fleste mennesker er multiseksuelle dvs. at de kan tænde på meget forskelligt gennem livet - og gør det.

Du er meget tænksom, så måske er du bare mere romantisk anlagt [love2] end mange af dine kammerater, der måske bare har det i munden [hoppeglad].

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG LYST"