Alt for meget lyst til sex?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG LYST
Besvar
Lysteren

Alt for meget lyst til sex?

Indlæg af Lysteren »

Hej Per!

Jeg er en dreng på 14 år, jeg har virkelig meget lyst til sex! Men problemet er at kæresten ikke har, hun vil måske 1-2 gange om dagen, og jeg har ikke lyst til at presse hende, men selv har jeg lyst til det dobbelte, og måske endda mere.
Hun klager ofte over at det gør ondt, selvom det er en del tid siden hun mistede mødommen.
Når vi ligger og jeg har lyst til sex for 3. eller 4. gang, men hun ikke vil så er jeg ved at gå amok inde i mig selv, og bliver meget irritabel hvilket kommer til at gå ud over hende :(
Er det mig der har for meget lyst, eller hende der har for lidt?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Alt for meget lyst til sex?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lysteren

Nej det er ikke sådan at være i kaninalderen [kaninsex] :1:.
Når hun gerne vil have sex med dig 1-2 gange om dagen, så synes jeg faktisk, at du skal være glad - og har du mere lyst, så må du selv hive i håndtaget.

Man kan ikke sige, at hun har for lidt lyst, eller at du har for meget lyst - I har forskellig lyst - og sådan er det. Og det må man så få til at passe sammen. Hvis du presser hende til mere, end hun har lyst til, så bliver hun hurtigt træt af dig, og det bliver nok svært at finde en pige, der i længden har lyst til sex 3-4 gange hver dag. Så det bliver nok dig, der må finde en løsning på din overskudslyst. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG LYST"