En sindssyg lyst

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG LYST
Besvar
Gæst

En sindssyg lyst

Indlæg af Gæst »

Hey Per. :)

Jeg er en dreng på 14 - men mit spørgsmål:

For en måned siden turde dårligt gå uden for i mørke af frygt for at møde nogle der ville mig dårligt - fx. voldtægt.

Nu vil jeg med glæde gå ud - jeg fantaserer om at en bande, eller bare en enkeltperson springer frem og udnytter mig. Jeg er klar over at det er en sindssyg lyst!

Hvad skal jeg gøre - jeg vil udnyttes/voldtages. En gang om ugen er jeg i København, og jeg overvejer at ... ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: En sindssyg lyst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Lysten er såmen ikke så sindssyg endda. Mange mennesker fantaserer om, at andre overtager styringen af deres seksualitet, hvad enten det er ved fantasier om leg eller fantasier om tvang. Der er sikkert 10 gange så mange med masokistiske lyster, som der er med sadistiske lyster.

Til gengæld er det sindssygt at udsættes sig for overfald m.m. Den slags lege skal være nøje aftalte - og helst med aftale om STOP-ord.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: En sindssyg lyst

Indlæg af Gæst »

Ja, jeg ved det er sygt.

Jeg overvejer at oprette mig på en side som Albert.dk og finde en der er med på ideén.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: En sindssyg lyst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Måske er det en god idé at vente med det, indtil du er 15 år, så bringer du ikke nogen i fedtefadet. Den seksuelle lavalder i Danmark er 15. Der kan ikke ske dig noget, men hvis partneren f.eks. er 18 år, så risikerer han at blive straffet, hvis det opdages, at han er sammen med en på 14 år.

Mange fantasier er rigtigt gode - så længe de ikke udleves.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG LYST"