Spørgeskema - projektopgave - Plastikkirurgi

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PROJEKTOPGAVER OM PLASTIKKIRURGI
Besvar
Maggie og Cecilie

Spørgeskema - projektopgave - Plastikkirurgi

Indlæg af Maggie og Cecilie »

Spørgsmål til Per

Hej Per.

Maggie og jeg er to piger fra Silkeborg på 15 år, som i øjeblikket har projektuge, vores underemne valg blev plastikkirurgi. Vi har prøvet at få kontakt med en plastikkirurg, desværre var det et mislykket forsøg, derfor håber vi meget at du kan hjælpe os i stedet. Jeg må heller ikke glemme at nævne at vi har prøvet at kontakte vores egen læge, desværre måtte de ikke udtale sig om deres synspunkt om dette. Derfor er vi lidt ude i en krise, og vi håber som sagt meget, at du kan hjælpe os ud af den. Vi har nogle blandede spørgsmål fra spørgeskemaet til lægen og så fra det der var tildelt plastikkirurgen. Hvis nogle af vores spørgsmåls formulering ikke er helt til at forstå, er du velkommen til at kontakte os på vores mail.

1. Hvad er dit synspunkt på plastikkirurgi? – hvorfor

2. Rådgiver du patienter om kosmetiske ændringer?

3. Hvis ja ved foregående spørgsmål(2) – er det et syn du ser ofte?

4. Hvordan rådgiver du dine patienter når de kommer til dig med sådan et ”problem”?

5. Hvad er oftest grunden til at folk ønsker sig plastikoperationer?

6. Hvornår synes du man har en ordentlig begrundelse for at få sig en plastikoperation, ud over ulykker mm.

Vi glæder os meget til tilbagemelding, hvis det ikke er for meget at bede om, må det meget gerne være inden torsdag aften senest, da vi jo har en stram deadline. Tusind tak for hjælpen på forhånd.

Hvis du evt. har nogle faktas liggende omhandlende plastikkirurgi, er du meget velkommen til at sende dem med på email.

Mvh. Maggie og Cecilie
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Spørgeskema - projektopgave - Plastikkirurgi

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Maggie og Cecilie

Jamen så må vi jo håbe at jeg har tid til at svare så hurtigt :)

1. Hvad er dit synspunkt på plastikkirurgi? hvorfor

Svar: Det kan være en både nødvendig og en overflødiig operation.
:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Plastikkirurgi.

2. Rådgiver du patienter om kosmetiske ændringer?

Svar: Sjældent

3. Hvis ja ved foregående spørgsmål(2) er det et syn du ser ofte?

Svar: Jeg forstår ikke hvad I mener jeg ser?

4. Hvordan rådgiver du dine patienter når de kommer til dig med sådan et "problem"?

Svar: Snakker om det.

5. Hvad er oftest grunden til at folk ønsker sig plastikoperationer?

Svar: Dels forskellige defekter og skader - og efterhånden mere og mere af forfængelighedsgrunde.

6. Hvornår synes du man har en ordentlig begrundelse for at få sig en plastikoperation, ud over ulykker mm.

Svar: F.eks. meget tunge bryster der kan reduceres, meget udstående ører, øjenlåg der spærrer for udsynet.
:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Plastikkirurgi.

I skal være velkommen til at skrive igen. Held og lykke med projektet.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PROJEKTOPGAVER OM PLASTIKKIRURGI"