Min kæreste har tidligere været hos en prostitueret

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PROSTITUTION
Besvar
LoLo
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 18. sep 2007 08:35

Min kæreste har tidligere været hos en prostitueret

Indlæg af LoLo »

Hej

Jeg er lige startet i et nyt forhold med en fyr, som jeg holder rigtig meget af. Vi har været bekendte i over 4 år og jeg følte derfor at han var en jeg kunne stole på. Men i de sidste to uger er skelletterne begyndt at springe ud af skabet. Først fandt jeg ud af, at han har smittet mig med klamydia. Måske var jeg også lidt dum, for første gang vi var sammen spurgte jeg om han var testet og han svarede at det var lang tid siden, men at han ikke regnede med at der var noget. Men jeg følte mig tryg ved ham, en tryghed som nu er ved at forsvinde. Det næste der skete var, at jeg fandt ud af, at han på en fælles bytur med vores fælles venner havde skrevet med en pige som en joke mod hende ... at han gerne ville noget med hende. Jeg blev virkelig ked af det, og vi fik snakket om det, og han skrev undskyld til pigen ... men jeg har føler stadig, at jeg ikke ved, hvor jeg har ham. Det sidste og for mig værste, er at han nu fortalte mig efter, at jeg havde bedt om fuld ærlighed, at han for et år siden havde været hos en prostitueret. Denne besked sidder fast i mig nu .. og sammen med de andre ting føler jeg nærmest væmmelse ... ja kvalme ved tankerne om ham med en prostitueret. Jeg elsker ham og hader ham på samme tid ... ville gerne blive sammen med ham. Hvad kan jeg gøre for at komme videre og få følelsen ud af kroppen? Jeg er virkelig i vildrede - håber du kan hjælpe mig.

KH LoLo
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min kæreste har tidligere været hos en prostitueret

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej LoLo

Først: Hvis man ikke kan tåle at få fuld ærlighed, ja så skal man heller ikke bede om at få den :1:. Så har du lært det! Hvad er det, der er så forfærdeligt ved, at han har været hos en prostitueret?

Både kvinder og mænd kan gå i årevis og være smittet med klamydia uden at have de mindste symptomer på sygdommen, det er bl.a. andet det lumske ved den.

Og så er vi landet ved hans lidt malplacerede joke med den anden kvinde, men så er vi da vist osse i småtingsafdelingen - du har kendt ham i 4 år :1:.

:idea: Læs i PSYKE & SEX om Klamydia.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PROSTITUTION"