Er det normalt...?????

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG FUGTIGHED (For fugtig eller for tør)

Besvar
Gæst

Er det normalt...?????

Indlæg af Gæst »

Jeg er en pige på 27.. Jeg føler mig meget unormal da jeg under samleje bliver meget våd og syntes selv det er ulækkert fordi man føler sig helt smurt ind i det.. har ikke kunnet finde noget på nettet omkring det.. kan du hjælpe mig da jeg undgår sex med min kæreste pga det og tror ikke han vil blive ved med at finde sig i, at jeg aldrig vil ha sex.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Er det normalt...?????

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Når du er 27 år, så er du ikke længere en pige, så er du en kvinde, og da du fyldte 25 år, var du ikke engang en ung kvinde længere :1:. Pige knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.

Der er ikke noget unormalt i din måde at fungere på. Nogen kvinder bliver meget våde uder sex og andre bliver ikke så våde. Det kan man hverken gøre fra eller til med ud over, at man f.eks. kan lægge et håndklæde under enden.

Væden kan dels komme fra det smøremiddel, skedevæggene udskiller og som skal sikre, at pikken kan glide frem og tilbage uden at ødelægge slimhinderne. Væden kan desuden hos nogen kvinder komme fra et sekret, de udskiller ved orgasme - fra Skenes kirtler formentligt. Kig under KVINDER OG EJAKULATION her i PSYKE & SEX DEBAT. Og endelig kan nogen kvinder komme til at tisse lidt ved samlegebevægelserne, specielt ved lidt slap bækkenbund - og nogen kvinder tisser desuden, når de får orgasme. Så der er flere helt naturlige grunde til vådelse under sex. Så du behøver slet ikke at undgå sex, find et håndklæde i stedet :2:! (Og rigtig mange mænd synes faktisk, at det er ophidsende, at kvinden bliver ret våd :1:)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG FUGTIGHED"