Er jeg til grin ?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG KÆRESTER
Besvar
Camilla.

Er jeg til grin ?

Indlæg af Camilla. »

Jeg er en pige på 16 år, som føler sig lidt til grin over for min eks ..

Det er fordi vi har været sammen i lidt over 10 måneder, for (1,5 måneden siden) ..

Han slog op med mig, fordi jeg kom til at benægte nogle ting, som jeg ikke skulle ha benægtet (ikk noget med utroskab at gøre) ..
Men siden vi er slået op har vi stadig set hinanden og når vi ses kysser vi hinanden og går i seng med hinanden. Han siger at han elsker mig, men har ikk nok tillid .. vi snakker rigtig meget sammen og han kommer med komplimenter til mig..

Men nu kan jeg ikke klare det her mere med at gå rundt i uvisheden om han stadig kan lide mig (det siger han, men han vil ikke aftale noget med mig om at ses, men siger hele tiden, at han savner mig og glæder sig til vi skal være sammen igen .)

Så nu er mit spørgsmål, skal jeg blive ved på den her måde - eller er jeg bare til grin og skal afslutte det helt? ?

??
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Er jeg til grin ?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Camilla

Nej jeg synes bestemt ikke, at du er til grin. Du kan stadig lide din kæreste og han kan godt lide dig, og I har det oftest rart med hinanden.

Jeg synes du skal spørge ham om, hvad der skal til for, at han kan få tillid til dig. Måske handler hans manglende aftalelyst slet ikke om tillid, måske handler det om en velkendt konfilkt mellem piger og drenge - kvinder og mænd, hvor piger/kvinder gerne vil binde drengen/manden til sig, og hvor drengen/manden kæmper for sin "frihed" :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

nej du er ikke til grin. jeg har gjort det samme med min x engang.

men pas på for når det sker er det så dejligt men bagefter føler man sig udnyttet.
og hvorfor kan han være sammen med dig når han ikke vil komme sammen med dig.
Så udnytter han dig bare. og det gør mere ondt i sidste ende
Besvar

Tilbage til "PIGER OG KÆRESTER"