Ærke Jomfru :(

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KÆRESTER
Besvar
Mr. ?

Ærke Jomfru :(

Indlæg af Mr. ? »

Tak for en super god brevkasse, jeg har fundet mange svar selv uden at have skrevet noget ;)

Jeg er en dreng på 17, og jeg har aldrig haft en kæreste. Jeg tænker utroligt meget på det, og jeg ønsker mig en hele tiden. Ikke bare en kæreste, men selvfølgelig også en bestemt person ;)
Jeg har aldrig rigtigt kunne se mig som ham en pige kan være forelsket i eller elske med.
Jeg er jo nok som du allerede har regnet ud også jomfru og har tit tænkt på hvor dejligt det må være at have sex med en man elsker.
Jeg føler mig som et fæ og jeg har meget svært ved at komme i kontakt, men den pige jeg nu vil i kontakt med. Til gymnasiefesterne, kan end ikke øllene få mig til at nærme mig hende, jeg føler nu også selv noget fra hende af, men er ikke mand nok til at ''svare'' igen.
Jeg er har nogle få spørgsmål, for jeg har ikke rigtigt været helt oplyst med sex, altså sådan helt 100%

1. At komme? Er det at få orgasme eller få udløsning?
2. Efter at drenge har haft udløsning er det så meningen at sammenlegen skal fortsætte? For jeg tror godt jeg kan fortsætte efter udløsning, men man ser det aldrig på ''film'' :)
3. Hvad er den normale gennemsnitsalder for unge at starte med at have sex
4. Jeg får nogle gange stiv penis i timerne, selvom jeg hverken har kigget på pigerne eller noget som helst.
5. Jeg føler mig tiltrukket af piger, men jeg er ikke 100% på at jeg er hetero, men er meget sikker. Er det nok at være tiltrukket af piger og elske piger til at kunne sige at man er Hetero og ikke homo?

Med Venlig Hilsen Mr. ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ærke Jomfru

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mr. ?

Du skriver: "Jeg føler mig som et fæ" - men det gør du faktisk ikke :1:. Du tænker: "Jeg er et fæ." Forskellen er, at følelser kan vi jo ikke gøre meget ved, men tanker kan vi jo rimeligt nemt ændre, du kunne lære at tænke noget andet, f.eks.: "Jeg er ikke et fæ."

1: Normalt betyder det at komme, at manden/kvinden får orgasme. For mænd vedkommende, kan det godt lade sig gøre at få sædafgang uden at få en egentlig orgasme. Udløsning bruges oftest synonymt med orgasme.

2: Hvis pigen ikke er kommet, når drengen/manden er kommet, så er det nok en god ide at fortsætte legen/kærtegnene, indtil hun osse har fået orgasme :1:.

3: Den seneste undersøgelse, jeg har set, sagde gennemsnitligt 16,7 år, hvilket vil sige at nogen starter tidligere og andre senere. Jeg var selv lige fyldt 19 år, inden jeg havde egentligt samlege, men vi trænede nu dejligt et års tid inden :1:.

4: Det betyder såmen blot, at der er liv i den. Erektion er man ikke særligt meget herre over. Når man(d) er ung rejser den sig ofte, hvor det ikke er meningen, når man bliver ældre rejser den sig ikke, når det er meningen :2:.

5: Jeg plejer at sige, at det mest almindelige er at være multiseksuel.
:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Multiseksualitet

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KÆRESTER"