Hvordan kan jeg få hende?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KÆRESTER
Besvar
FF

Hvordan kan jeg få hende?

Indlæg af FF »

Hej

Jeg er en dreng på 15 år, som er helt vild med en pige fra min klasse.
Jeg har altid synes hun har været en sød og sjov pige, men så for nogle måneder siden begyndte det så at gå op for mig at jeg er forelsket i hende.

Vi snakker rigtig godt sammen, men vi har bare intet at gøre med hinanden uden for skolen, og det ikke det er ikke fordi hun holder sig mest til piger, for jeg ved hun snakker med, og er sammen med masser af andre drenge. Udover det, virker det som om hun nogen gange lukker lidt af for mig, som om vi har det skide sjovt sammen, og så ud af det blå begynder hun at være kort for hovedet, og begynder at snakke med andre.

Håber nogen kan hjælpe.
Men som sagt har vi det rigtig sjovt sammen. Og her for nogle uger siden var vi på skoletur til Berlin. Dernede havde vi det helt suverænt sammen. Den ene af dagene var vi sammen til alt hvad vi lavede den dag, og snakkede næsten ikke med andre end hinanden. Den dag beviste over for mig at jeg kan bruge flere timer sammen med hende.

Men jeg har desværre på fornemmelsen hun kan lide en anden. For her på det sidste har jeg lagt mærke til at de to står og har rigtig meget kørende.

Jeg har enlig fint styr på at score piger, jeg plejer bare at have mere at gøre med dem end jeg har med hende.
Så jeg vil mest af alt gerne have råd til at undgå hun lukker af for mig, og bare være mere sammen med hende, så jeg kan komme tættere på hende, og så ville det selvfølgelig heller ikke skade at få et råd eller to om hvordan man scorer piger.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvordan kan jeg få hende?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej FF

I grunden er det jo meget enkelt! Sig til hende, at du er helt vild med hende, og at du rigtig gerne vil være kæreste med hende.

Så kan hun sige: Det lyder dejligt - og jeg vil osse gerne være kæreste med dig!

Eller hun kan sige: Det lyder dejligt - og jeg er kun interesseret i dig som ven og ikke som kæreste.

Det kræver lidt mod, men hvad har du egentlig at miste?

Og så kan den gamle dansklærer ikke dy sig for en almindelig sproglig fejl: "Jeg har enlig fint styr på at score piger, ..."

Sålænge du ikke har scoret en pige, så er du enlig! Når du har scoret pigen, så har du egentlig godt styr på det med pigerne! :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
FF

Indlæg af FF »

Det regnede jeg også med, du ville svare. Problemet er bare jeg næsten hundred procent sikker på hun ikke har det på samme måde.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Hvordan kan jeg få hende?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej FF

Der er et gammelt ordsprog, der hedder: "Lige ved og næsten, skyder ingen mand af hesten." Så brug de par procents tvivl, du har til at få spurgt hende - og vil hun så ikke, så drop hende og kast din interessere på nogen af de mange andre dejlige piger, der findes.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KÆRESTER"