2 minus 1

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KÆRESTER
Besvar
ennoklidtforungdreng

2 minus 1

Indlæg af ennoklidtforungdreng »

Hej.

Jeg hedder Jannick jeg er 15 år idag, og har noget jeg godt vil have hjælp til så håber I kan hjælpe mig med det, hvis der over hoved er noget at hjælpe med.

Vi starter bare med begyndelsen :roll: .

Fra 2 år siden blev jeg forelsket i en virkelig sød pige, og vi kom sammen og fik det rigtig godt sammen i den tid, ca. et halvt år, og så slog hun op af en grund jeg ikke kender, og har slet ikke kunne få ro i sjælen efter det, vi er dog stadig gode venner men nu er vi så næsten ikke sammen mere, og får det bare dårligere og dårligere.

Idag har jeg så fået en ny kæreste (Jeg troede det ville hjælpe på situationen, men gjorde det slet ikk, faktisk lige modsat), får det bare dårligere og dårligere vær eneste gang vi er sammen. Og vær eneste gang vi er sammen siger hun, Hun elsker mig højere end selve livet og jeg kan jo ikke andet end at sige (Tak i lige måde) for ikke at såre hende.

Men nu har min gamle kæreste så lige sagt at hun savner at vi er kæreste og være sammen med hinanden, og hun gerne vil prøve igen.

Men hvad skal jeg nu gøre, jeg har jo en kæreste som jeg lige er kommet sammen med, men jeg tror bare jeg elsker min gamle kæreste mere, og jeg vil selvfølgelig ikk såre nogen af dem, er parat til at give det hele op :( .
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: 2 minus 1

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jannick

Man kan ikke undgå at såre nogen, når det drejer sig om menneskeligt samvær, og det gælder osse med forelskelse. Hvis du ikke sårer din nuværende kæreste, fordi du i grunden helst vil være sammen med din gamle kæreste, ja så kommer du nu alligevel til at såre hende, fordi du alligevel bare vil gå og tænke på den gamle. Og så vil du desuden komme til at såre dig selv, hvis du ikke gør det, du har mest lyst til. Så hop ud i det!

Og lige et råd fra en gammel dansklærer "vær eneste gang" staves "hver eneste gang" :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KÆRESTER"