Kæresten

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KÆRESTER
Besvar
Julian

Kæresten

Indlæg af Julian »

Hej

jeg sidder i et lille problem med min kæreste som jeg godt vil bede om lidt hjælp til.

Altså min kæreste og jeg har været sammen i 9 måneder nu og inden for de sidste 3 måneder er alt bare gået galt, hver gang vi er sammen eller snakker sammen kommer vi op i diskussion, og vi skriver næsten heller ikke sammen mere. Men hun siger at hun elsker mig og jeg elsker selvfølgelig også hende, men alt dette her får mig til at ønske at jeg aldrig havde mødt hende fordi det virkelig går mig på, og ved ikke hvad jeg kan gøre, alle i min familie og mine venner siger jeg bare skal droppe hende, men jeg har prøvet, men det gik ikke så godt får så begyndte hun at være sød og kærlig igen også kunne jeg ikke alligevel.

Mit største problem er nok at jeg er ved at blive lidt træt af hende, mest af alt fordi hun tit taler om selvmord osv. Men jeg elsker hende virkelig, men jeg kan ikke se nogen ende på det her skidt så vil rigtig gerne kunne give slip på hende og komme videre med mit liv, men det går ikke særlig godt.

Kan du komme med nogle gode råd omkring mit lille problem så ville det være fedt :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kæresten

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Julian

Hvad er det, at du så godt kan lide ved din kæreste, at du bliver sammen med hende?

Hvad er årsagen til, at hun snakker så meget om selvmord?
Føler du dig ansvarlig for, at hun ikke begår selvmord?
Hvad handler hendes utilfredshed om?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg synes jo hun er rigtig sød, dejlig og alt det der, og det er nok derfor jeg bliver hos hende men tildels også fordi jeg føler mig (som du siger) ansvarlig for at hun ikke gør det, for hun har sagt mange gange til mig at hun ikke ville leve et liv uden mig, og det gør det jo lidt svært for mig sådan bare at skride og lade være med at kigge tilbage :(

Hendes utilfredshed er sådan ret stor, for hun brokker sig både over sig selv og sin krop, men også over mig når jeg ikke lige synes hendes ide om at være sammen med en eller flere af hendes "drenge" venner til langt ud på natten, men jeg synes jo ikke det er særlig fair over for mig, at jeg så bare skal sidde der hjemme og tænke på hvad de dog laver, hun siger at der ikke sker noget, men jeg har jo taget hende i det en gang så ved ikke hvad jeg skal gøre mere :(
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Kæresten

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Julian

I første omgang så må du nok tænke over, at det er din beslutning og dit ansvar, at du stadig er sammen med din kæreste. Så et brud med hende er osse dit ansvar. At du tager ansvar for dit liv.

Du kan ikke tage ansvar for din kærestes liv, det er hendes ansvar. Ved hendes forældre, at hun truer med selvmord, og at hun er så utilfreds med sig selv?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KÆRESTER"