Tale med det underbeviste

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRØMME
Besvar
Gæst

Tale med det underbeviste

Indlæg af Gæst »

Hej.

Lige lidt baggrunds viden, til hjælp i opklaring af mit mysterium.
Jeg er en pige på 18 år, min kærste er 22år, vi har været sammen i 15 måneder. For lidt over 2 år siden gik min ekskæreste og jeg fra hinanden, pga vi nok var vokset fra hinanden på daværende tidspunkt. Jeg har for et års tid siden fortalt min kæreste om at snakke med folks underbevisthed når de sover.

Min kæreste fortalte mig for en uges tid siden at for 2-3 måneder siden havde jeg sagt min ekskærestes navn, mens jeg sov og min kæreste ville så prøve at finde ud af hvad jeg drømte ved at snakke til mig, men uden held for jeg svarede ikke. For en måned siden havde min kæreste lagt og rørt ved mig, mens jeg sov, han ville så se, om han kunne snakke med mig og her lykkedes det.. Han spurgte om det var godt osv. og jeg svarede, han gav mig oralsex, og da han stoppede sagde jeg, at han ikke måtte stoppe, han spurgte om han skulle gøre det igen, jeg svarede: ja Mik (Mik er min ekskæreste.) Min kæreste forsatte selvfølgelig ikke, og var meget chokket over, hvad jeg havde sagt, og jeg var ikke mindre chokket over det, da han fortalte mig det. Jeg kan intet af det huske..

Hvad er betydningen af hvad, der her er sket, og hvorfor sker sådan noget?

mvh. Skorpionen [skorpion]
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Tale med det underbeviste

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Skorpionen [skorpion]

Ja man skal passe på med, hvad man leger med :2:.
Nu kan man ikke slutte af, at du har sagt din ekskærestes navn i søvne, at du så osse stadig er interesseret i ham i stedet for din nuværende kæreste. Måske tænker din hjerne bare "Kæreste = Mik", så Mik bare betyder "en du holder meget af", på drømmeplanet. Så det ville jeg ikke lægge noget som helst i. Du kan jo overveje hvilke kvaliteter, du satte højt ved Mik, og om din nuværende kæreste osse har de kvaliteter.

Ps: Måske skulle du træne din stavning er smule, den gamle dansklærer har rettet din tekst lidt til :2:.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRØMME"