Forhud klistrer

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG FORHUD
Besvar
Kænguru

Forhud klistrer

Indlæg af Kænguru »

Min forhud klistrer sig til min glans og alt andet stort set, det er værst når jeg har været i bad og tørret den af, derudover er der en svag lugt bare få timer efter jeg har bad.

Hvad kan det skyldes?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forhud klistrer

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kænguru [kango]

Det har nok med hudens overflade at gøre, hvor din forhuds struktur åbenbart lettere klæber. Med hensyn til lugten, så prøv at undgå almindelig sæbe, den fremmer nemlig lugt. Brug i stedet en intimsæbe eller blot varmt vand.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Kænguru

Tør hud

Indlæg af Kænguru »

Nu bliver jeg nødt til at skrive igen da jeg er ret usikker.

Huden under forhuden bliver meget tør efter jeg har været i bad og klæber sig som sagt fast til hovedet (jeg bruger kun varmt vand) er der noget at gøre ved det og kan det være svamp? Derudover er jeg meget opmærksom på om min pik lugter eller ej og nu er jeg så heldig at kunne bøje mig helt ned og få næsen på :). Lige når jeg trækker forhuden tilbage er der en svag lugt som så forsvinder igen når der kommer lidt luft til. Igen, kan det være svamp/andet eller det normalt?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Tør hud

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kænguru [kango]

Måske skulle du prøve at smøre din pik med lidt mandelolie eller noget hudcreme efter badet, det kan hjælpe på den tørre hud.

Kønsorganer lugter nu ikke af roser, men netop af kønsorganer, hvad enten det er hos mænd eller hos kvinder.

Hvis du tror, at du har svamp, så synes jeg, at du skal lade din læge kigge på det, det er bl.a. hvad vi har lægerne til. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG FORHUD"