Penisstreng - problem - hud i klemme!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG FORHUD
Besvar
Problem

Penisstreng - problem - hud i klemme!

Indlæg af Problem »

Hej,
Jeg har et relativt stort problem vil jeg mene. Jeg vil forsøge at forklare det kort og præcist selvom det er svært. Jeg er en ung mand på 18 år, jeg har ALDRIG haft nogle problemer med min penis, hverken under sex eller onani. Her forleden da jeg onanerede gik jeg måske for hårdt til værks, ved ikke om min penisstreng knækkede eller blot fik en revne. Det gjorde egentlig ikke ondt overhovedet, jeg stoppede den blot ned i bukserne igen. Dagen efter, kunne jeg mærke at der var noget HELT galt. Jeg kunne slet ikke trække forhuden tilbage uden store smerter, men her de sidste par dage har jeg gjort det alligevel for at finde ud af hvad problemet er. Det ligner, at der er kommet noget hud i klemme under selve penisstrengen, som om at penisstrengen er vokset sammen over selve forhuden. Det gør vanvittigt ondt, men hvad helvede skal jeg gøre ved det? Har lyst til at klippe strengen over så det hud kan komme fri og det kan gro ordenligt sammen igen. Nægter simpelthen at sidde oppe ved lægen, når det drejer sig om min penis. Er det et problem i har hørt om før og har i evt. en løsning på det? Håber på et hurtigt svar, for jeg har på fornemmelsen at det ikke bliver bedre nu flere dage der går.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Penisstreng - problem - hud i klemme!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Problem

Jeg kan ikke vide, hvad der er sket, men muligvis har forhuden været hæftet lidt til hovedet og det er måske nu gået op. Eller du er kommet til at rive penisstrengen over. Hvis det generer meget, så må du tage dig sammen og gå til lægen, der har set hundredevis af pikke i sin konsultation. Lægen begynder jo ikke ligefrem at bide i den, vel! :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG FORHUD"