Forhud

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG FORHUD
Gæst

Re: Forhud

Indlæg af Gæst »

Hej Igen per

Ja så er der godt nok sket meget, har fået fjernet forhuden pga forhudsinfektion for snart 1 måned siden, kirurgen syntes også det var det eneste rigtige at gøre i min situation, og kunne slet ikke forstå den speciallæge, at han ikke ville gå med til indgrebet..

Syntes faktisk at den er blevet lidt større, plus at den ser rigtig flot ud uden forhud. Jeg er super glad for at jeg ikke gav op, da tingene ikke lige gik, som jeg havde håbet på. Min nye kæreste som er en gammel veninde, er super glad for den uden forhud. Jeg kan kun på det varmeste anbefale at man holder på sit, hvis man mener man bliver uretfærdigt behandlet. Set være sig speciallæge/sygehus, klag din sag, og der er stor chance for at du vinder i sidste ende, det gjorde jeg, og jeg vandt BIG TIME. Jeg håber min historie kan hjælpe andre til at komme videre, og forhåbentlig kan det også bane vej i dette virvar i sygehusvæsnet, hold på dit, det gjorde jeg...

Jeg har prøvet at hive i håndtaget for at prøve følsomheden, det er som det skal være, DEJLIGT, kommer ikke så hurtigt mere, så det er bare godt :).....

Mange hilsner

Nicolai

Ps. vær dog forsigtig med sex den første måned, selvom det er svært at vente.. hehe [sex] [hjertehop] [eye] [eye]
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forhud

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Nicolaj

Tak for tilbagemeldingen, som forhåbentlig kan inspirere andre med lignende problemer. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG FORHUD"