Sex med stram streng, med kondom?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG FORHUD
Besvar
Frni
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 7. jul 2011 10:15

Sex med stram streng, med kondom?

Indlæg af Frni »

Hej.

Jeg er en mand på 19 år, der har det kedelige problem, at min streng er for kort. Jeg har fået en tid hos en kirurg, men da der er ret lang tid til pga. ferie osv. ville jeg høre om det evt. kan lade sig gøre at have sex, hvis jeg bruger kondom? Har endnu kun prøvet uden kondom, og det gør simpelthen for ondt.

Håber på et hurtigt svar, og vil lige benytte lejligheden til at sige tak for en masse godt læsestof herinde!

Mvh.
F.

P.S: Du burde finde på et bedre system til at sikre man ikke er en bot, da det nuværende slet ikke virker på en iPhone, og generelt virker lidt tricky (krævede et par forsøg at få det til at spille)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sex med stram streng, med kondom?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Frni

Der er jo næsten ikke andet end at prøve dig frem. Det er nemlig umuligt for mig at vide, hvordan du vil opleve det :1:.

Med hensyn til dit PS., så har jeg faktisk lige fået systemet forbedret sådan, at jeg ikke længere får en masse spam på siden, derfor er der bl.a. den lille "spørgsmålslås", men det øger så ens geografiske viden :2:.
Systemet dur ikke til iPhone, og da dette er en gratis altruistisk service, har jeg slet ikke økonomi til at få udviklet noget, der umiddelbart kan anvendes på smartphones.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG FORHUD"