Jomfru vs. fyr med stort sexbehov

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
Jomfru-fisken

Jomfru vs. fyr med stort sexbehov

Indlæg af Jomfru-fisken »

Jeg kaster mig bare ud i det..

Sagen er den, som så mange andres:
VI har et forskelligt sexbehov..

Oplysninger:
1) Jeg er 19 år og Jomfru, som stadig er i tvivl, om hvor vidt jeg tør kaste mig ud i det med sex endnu..
2) Jeg er i et parforhold med denne skønne fyr på 23 år, som har (føler jeg) et meget stort sexbehov, han udtaler selv
"Ja jeg er meget fokuseret på sex og meget sexfixeret"

Nå hvor om alting er, så har vi været sammen i snart et halvt år - 1 år.
Problemet er jo så dér, at hver gang vi ser hinanden, ja så lægger min partner altså op til sex, han kan ikke holde fingrene fra mig, og jo det er meget charmerende, at han finder mig så tiltrækkende og tænder så meget på mig - og det er ikke fordi, at jeg ikke også tænder på ham, hvilket han godt ved, problemet er bare, jeg føler mig ikke helt parat til at kaste mig ud i at have sex med, hvilket jeg har fortalt ham..

Hvortil han svare "Jamen prøv og snak med dine veninder om "deres" første gang - og ja jeg har læst en masse om den første gang, og det er dejligt osv. afh. af menneskerne..
Jeg føler bare ikke, at det får mig til at blive klar, da det vel er individuelt fra person til person.. Selv har min partner været sammen med en del erfarende tøser, selv hans første gang var med en erfaren, og han har aldrig været sammen med en jomfru..
Han fortæller mig, at det ikke handler om sex, men det at vi to som par mødes i en intim kærlighedserklæring (meget rørende ja)

Det frustrerer mig bare, at hver gang vi ses, så lægger han hele tiden op til, at der skal ske noget seksuelt, og når jeg så afviser ham, så bliver han jo selvfølgelig vildt frustreret, fordi han har det her behov, og måske begynder få opfattelsen af, at jeg ikke tænder på ham.. Vi har snakket om, at han måske kunne "lette trykket" selv, så jeg ikke ville føle mig så presset, og han måske ikke ville lægge op til det hele tiden, men så siger han:
"Jeg har ikke lyst til at lette trykket alene, jeg vil bare gerne have dig"..
Jeg har forsøgt at give ham nogle hand/blow jobs, men det virker lidt, som om det ikke er helt nok for ham..

Så hvad gør vi? For jeg har bestemt ikke lyst til at have tvangssex eller tvinge mig selv til at give ham et handjob, bare fordi han nu lige har lyst hver gang vi ses.. Det irriterer mig også, at jeg føler mig presset, når vi er sammen, fordi jeg ved, selvom vi ser film eller andet, så går der ikke længe, før han kaster sig over mig..

Jeg er begyndt at spekulere på, om vores sexbehov vitterligt er så stort, at vi måske bare ikke passer seksuelt..

Hilsen den jomfruelige [fisk]
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Jomfru vs. fyr med stort sexbehov

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej den jomfruelige [fisk]

Ja, I har for tiden ret forskellige seksuelle behov, som er så modstridende, at I begge sårer hinanden. Det er selvfølgelig et eget personligt ansvar, at man vælger den partner, som man vælger, og nogen gange er valget bare ikke helt godt. Med tiden bliver dit seksuelle behov måske lige så stort, som hans er nu, det er ikke til at vide. Hos nogen m/k'er dukker det senere op end hos andre.

Han er vant til at have sex med sine kærester, og du går og venter på, at en parathed skal indfinde sig. Det er for langt fra hinanden i jeres alder.

Du skriver ikke noget om, hvor vidt du har lyst til, at han kæler seksuelt med dig, sådan som du har kælet med ham. Det kan være en ganske fortrinlig måde at udvikle sin parathed, viden og erfaring på.

Du skriver heller ikke om, hvad du i grunden mener med "parat", ved du selv, hvad du mener med parat?
Og man skal aldrig lade sig presse til sex, med mindre man selv vil :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"