Kvinder er et mysterium

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
Gæst

Kvinder er et mysterium

Indlæg af Gæst »

Kvinder er et mysterium. Jeg har en alder på 40 år og døjer stadigvæk med at forstå hvorfor kvinder har så lidt lyst. de har nærmest magten over os mænd pga deres kønsorganer og mændenes trang til parring. Jeg er blevet træt af at man skal straffes og belønnes af dem. Man skal være utrolig søøøød i lang tid og nærmest give dem ret i næsten alt for at få lov. Er der den mindste modgang så er der straks lukket for det varme vand. Jeg er meget frustreret og opgiver snart alt hvad der hedder parforhold. :cry:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kvinder er et mysterium

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Jeg vil give dig ret så langt, at kvinder kan være et mysterium. Og det er vi mænd jo osse for mange kvinder, det er det spændende ved os m/k. Professionelt har jeg mødt en del kvinder og mænd, som ikke havde lyst i nogenlunde samme udstrækning. Det har enten været kvinder, der havde mere lyst end deres kæreste - eller mænd, der havde mere lyst end deres kæreste.

Min erfaring er, at en del mennesker ikke undersøger godt nok, om man har det samme lystnivo inden, at man danner par, man håber det gå, og at det vil blive bedre med tiden. Og det gør det ikke altid.

Når ens partner mister lysten, så er det altid en god ide, at man overvejer: hvordan bidrager jeg til, at han/hun mister lysten til sex med mig. Viser jeg ikke nok interesse, brokker jeg mig for ofte, er jeg dårlig til at kommunikere, hvordan er det med renligheden, hvordan er mine evner som elsker/elskerinde osv.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"