Nudisme og sex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
Charlotte

Nudisme og sex

Indlæg af Charlotte »

Jeg er 32 år (gift) og været nudist siden lille og jeg har aldrig forbundet det med sex - men det er jeg pludseligt begyndt på. Under et ophold på en nudistcamping hørte jeg to mænd omtale min krop uden de vidste jeg kunne høre dem, de kom med saftige bemærkninger om mit underliv (jeg har altid været glat forneden) at man kunne se op i mig når jeg bøjede mig ned, at det var sejt da jeg var med til noget gymnastik at man så kunne se mit numsehul og at jeg da lige skulle have alt det p.. man kunne forestille sig. Jeg blev i første omgang meget chokeret da jeg har aldrig forbundet nudisme med sex, men efterfølgende er det faktisk begyndt at tænde mig - nu kan jeg ikke lade være med at provokerer på en pæn og uskyldig måde sådan at mændene kan se alle detaljer af mit underliv når jeg eks deltager i vægklatring, spinning og gymnastik - der kan jeg jo gøre det "uskyldigt" og det der tænder mig mest at jeg ved at mændene jo ikke må få rejsning - for så bliver de bortvis - når jeg ligger og tager sol kan jeg ikke lade være med at lade det ene knæ falde ud til siden, for så ved jeg jo at de kan kikke op i mig. Det har jeg jo altid kunne gøre men uden at jeg var bevist om at mændene tændte på det. Nu er det blevet en hel konkurrence for mig at se om ikke jeg kan give nogle mændene rejsning når vi er på camping. Min mand ved ikke noget om det og på den måde har jeg jo heller ikke ændret adfærd for omgivelserne - det er faktisk nemt at udstille sig på en meget "uskyldig" måde når man deltager i en masse sport og aktiviteter. MEN det giver mig dårlig samvittighed at jeg opfører mig som jeg gør. Jeg har observeret andre kvinder og mener bestemt også at mange andre kvinder gør som jeg - men det er jo ABSOLUT tabu at tale om sådan noget blandt nudister. Men hvad skal jeg gøre - det er jo lidt uretfærdigt overfor mændene, det er jo forbudt for dem at lave noget "sexuelt" men ikke rigtig nogen regler for os kvinder, vi kan gøre som vi vil og det tænder mig. Men er jeg mon helt ene om det - spørger man om sex hos nudistforeningen, siger de altid at det ALDRIG handler om sex - man læser kun om mænd der er sådan men hvordan med kvinder?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Nudisme og sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Charlotte

Du er er vist en værre slubbert [devil], og mon ikke der skulle være andre kvinder, der i al "ubemærkethed" udstiller sig med samme formål som dig :1:. Og ja, det er jo så et af nudistkvinders privilegier, at I sådan kan gå rundt og arrangere rejsegilde hist og pist, mens mændene får travlt med at tænke på paven, Søren Krarup eller andet seksualdæmpende.

Men fortsæt du blot legen, der er helt sikkert andre end dig, der har glæde af den :2:.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"