Hun vil ik..

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
dfh

Hun vil ik..

Indlæg af dfh »

Hej..

Jeg har et lidt mærkeligt forhold til en pige.. Jeg vil rigtige gerne være sammen med hende, tilfredsstille hende på alle mulige måder seksuelt.. Men hun vil ik, hun kommer altid med en undskyldning at hun ik er parat, eller at hun har det ik så godt.. Eller når jeg begynder at kysse hende og bevæger mig ned mod halsen, så ser det også ud som om hun nyder det, jeg vender mig om og kigger på hende og spørger om hun er parat. Hun siger "det ved jeg ikke" Og det ser jeg som et nej. Så får jeg mega nederen på, og ved ik hva jeg ska gøre. Jeg har været sammen med hende 1 gang, og der var vi begge fulde. Men jeg vil godt være ædru og bare være sammen med hende, nyde hende og have det sjovt. Nogle gange når vi ligger og nusser, ka jeg godt finde på at kæle hende stille og roligt nede ved hendes mis.. Hun klamrer sig om min hånd og bevæger sig selv frem og tilbage.. Men når jeg har gjort det i 2-5 minutter så vil hun have jeg stopper.. Så stopper jeg selvfølgelig.. Og får igen en meget nederen følelse.. Jeg er en ung frisk fyr som er rimelig veltrænet, men får det som om hun ik har lyst til mig på samme måde som jeg har lyst til hende.. Kunne i hvert fald godt bruge noget vejledning.. Vil hun blive parat til mig, eller hva ska jeg gøre? Jeg har rigtig meget lyst til hende..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hun vil ik..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej dfh

Det er selvfølgelig ærgerligt, når én, man har meget lyst til, ikke har den samme lyst som én selv - men sådan kan livet jo være nogen gange.

Jeg tænker, det bedste, du kan gøre, er at snakke med hende om det. Du kan fortælle hende, hvad du har lyst til og så spørge hende, hvad hun har lyst til - og måske hvad hun vil med sit forhold til dig.

Hvor gammel er hun, og hvor gammel er du?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
dfh

Indlæg af dfh »

Jeg har snakket med hende om det, men jeg føler som om at hun ik åbner sig op til mig. Når jeg snakker med hende siger hun at hun ik er parat. Og det er såen det eneste jeg ka få ud af hende. Hun har lige slået op med en som hun har været sammen med i 1.5 år. Derfor hun siger hun ik er parat. Jeg er bare bange for at den store følelse jeg har for hende nu, vil falme med tiden, hvis hun ik blir parat. Og jeg vil bare have at det blir en realitet. Men jeg vil ik presse hende til noget hun ik vil. Så tænker også på bare at glemme hende og prøve at komme over hende, selvom der ik rigtigt har været noget. Tænker bare på hende hele tiden, og blir så glad når jeg er sammen med hende.

Har snakket med hende om hva jeg har lyst til og sms'ed frækt til hende, og hun ka li det. Hun har selv sagt til mig hva hun vil have jeg ska gøre. Og det tænder mig selvfølgelig når jeg hører hun siger det, så tror jeg at hun er parat. Bare hvergang jeg prøver får jeg det der svar. Er stoppet med at prøve og ved ik om hun bare bruger mig til at komme over den anden kæreste, for så vil jeg seriøst føle mig rigtig neder, over at få så store følelser for hende. Jeg ved ik hva jeg ska gøre med hende.. Hun siger også selv at hun er vild med mig, men at det bare tager tid at komme over sin eks kæreste. Og jeg har snakket med hende meget om det, for det er virkelig det der går mig på, for jeg ka ik se hvorfor det ka tage så lang tid. Har cirka haft dette her forhold med hende i 1-2 måneder. Jeg ved bare ikke om jeg venter forgæves..

Hun er 17 og jeg er 23, vi har snakket en del om alder, og jeg har spurgt hende en milliard gange om det er noget med alderen. Der siger hun nej. Jeg var også meget tilbageholdende i starten, da hun kun var 17, men til sidst var jeg ligeglad, så var følelsen for stor og jeg fortalte hende hva jeg følte og hun sagde det samme. Der blev jeg også rigtig glad. Nu er der så lige det med at komme videre med forholdet, for synes det er gået lidt i stå.

Vil lige sige at jeg er rigtig glad med sådan en side hvor man ka få hjælp. For man ka ik spørge gutterne.. Så tak fordi denne her side findes..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hun vil ik..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej dfh

Hvis hun lige har slået op, som du skriver, så har hun måske brug for tid til at vænne sig til at skulle være sammen med dig. Måske har hun brug for et halvt års tid til at sunde sig. 1-2 mdr. er meget kort tid ;).

Hvis du vil hende ordentligt, så er det nok en god ide at tage det lidt med ro, selv om lyster og hormonerne suser rundt i kroppen på dig.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
dfh

Indlæg af dfh »

Ok. Mange tak for svaret. Jeg vil prøve at tage den med ro. Synes bare det er så svært.
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"