Orgasme

Her kan du komme med generelle spørgsmål, svar og kommentarer om SEKSUALITET
Besvar
kibasnowpaw
Tilmeldt bruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 29. feb 2012 22:45

Orgasme

Indlæg af kibasnowpaw »

jeg ikke sikker på hvor jeg skulle lægge dette spørgsmål men jeg vil mene her vil være det bedste sted

hvad er det der få mennesker til at få orgasme og hvorfor gør vi det da vi enlige ikke skal bruge det til at komme
vi kan komme uden at få en orgasme og vi kan få en orgasme uden af komme som hedder en tør orgasme
en orgasme hvad jeg ved af er noget psykologisk som stimulere din hjerne med hormoner men hvorfor?
Er det virkelige nødvendigt for os at føle den her hormonstimulering af hjernen vi får når vi får en orgasme ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej kibasnowpaw

Jeg tror, at den mest almindelige antagelse er, at vi mennesker går efter belønninger. Orgasmen giver en dejlig oplevelse i kroppen - og sidegevinsten er, at det giver mulighed for graviditet og børn, hvis man får orgasmen med en af det andet køn. Desuden tror jeg, at oplevelsen af orgasme sammen knytter bånd parterne imellem, og det kan være godt for børnenes overlevelse.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "SEKSUALITET (GENERELT)"