Ingen orgasme og manglende motivation til onani

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER & ORGASME
Besvar
K

Ingen orgasme og manglende motivation til onani

Indlæg af K »

Hej Per

Jeg vidste ikke om jeg skulle smide dette under orgasme eller onani.

Min partner og jeg har et problem. Hun har utrolig svært ved at komme ved berøring. Når hun bruger sin bruser så er der ingen problemer og hun kommer efter ganske få minutter. Jeg har kun to gange fået hende til at komme og begge gange var efter at have kælet for hendes klitoris i lang tid. Når jeg slikker hende nyder hun det meget og jeg nyder også utrolig meget at gøre det for hende, men hun når altid til et punkt hvor hun er lige på nippet til at komme men bare ikke kan. Man skal lægge et stort pres på hendes klitoris – et pres min tunge ikke kan klare – før det kan lade sig gøre, og det ender med at vi må afslutte uden at have nået klimaks.

Jeg har snakket med hende om at få hende til at onanere, hvilket hun rigtig gerne vil begynde på men hun har bare ikke motivationen fordi det simpelthen tager for langt tid og den orgasme hun en sjælden gang får af det er for lille. Jeg har prøvet at forklare hende at det kræver øvelse at lære at onanere, men hendes motivation mangler helt. Når hun så prøve så sker det ofte at hun ender med at blive tør simpelthen fordi, hun ikke finder det frækt eller tændende, og det resulterer i at det ikke bliver dejligt for hende.

Har du nogen ideer eller tricks til hende, mig eller os begge som gør at vi sammen eller hver for sig kan hjælpe hende til at få orgasme alene og med mig?

Jeg har fortalt hende og virkelig understreget at det ikke er et problem for mig at hun ikke kommer, men at jeg gerne vil hjælpe hende til at opnå denne nydelse, for jeg ved hvordan hun nyder det, når hun benytter bruseren - men da hendes egen bruser er for svag og det kun er den hos mig der dur, så ville det jo være lækkert for hende at kunne uden den.

Med venlig hilsen, K
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ingen orgasme og manglende motivation til onani

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej K

Hvis jeg forstår dig rigtigt, så er din overskrift nok lidt forkert, din kæreste kan godt få orgasme, og hvis hun har den rigtige bruser er der heller ikke noget i vejen med at onanere :1:. Du må inviterer hende over noget oftere.

Det handler vel i første omgang om ikke at gøre det til et pres for hende, at hun absolut skal have orgasme. Er hun tilfreds med jeres sex som den er nu?

Jeg synes, at I skulle prøve at se om et ganske almindeligt massageapparat, med et fladt hovede ikke kunne gøre det.

Billede
(Kan købes mange steder på nettet for ca. 300 kr.)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG ORGASME"