16 år og problemer med orgasme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER & ORGASME
Besvar
Malle
Tilmeldt bruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 8. aug 2008 23:23

16 år og problemer med orgasme

Indlæg af Malle »

jeg er en dreng på 16 år, som har haft et sexliv i over 1,5 år. men i al den tid har jeg været ude af stand til at give min kæreste en orgsame. jeg har prøvet alt, at holde en udløsning tilbage i over en halv time, at slikke i ca. 1 time. men uden resultat. min kæreste og jeg er begge meget ked af at hun ikke kan "komme". og jeg er nærmest desperat efter at få hende til det, men det mislykkedes gang på gang.

er det mon min "pakke" der er for lille, eller er jeg bare dårlig til det, siden det ikke er lykkedes mig at få hende til at komme endnu.

hun benytter p-piller, kan det have nogen effekt på hendes orgasme?

jeg vil gøre alt får at lade hende få den nydelse der kommer ved en orgasme, men da jeg bare ikke kan give hende den, gør det mig virkelig ked af det.

pleazz hjælp mig. giv mig nogle råd, fortæl mig hvad jeg skal gøre, jeg vil gøre alt. bare for at få min kæreste til at nyde det.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: 16 år og problemer med orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Malle

Du skriver slet ikke noget om, hvor vidt din kæreste kan få orgasme med egen hånd? Hvis hun ikke kan det, så handler det i første omgang om, at hun lærer sig selv det, så kan hun altid senere lære dig, hvordan hun bedst kan lide det.

Noget andet er, at det jo ikke skal være et projekt, husk at det skal være samlege og ikke en konkurrence om din evne til at give hende orgasme. Der er ikke noget mere orgasme-dræbende end orgasme-projekter og ivrige orgasme-jægere. Man kan godt nyde sex sammen - uden at få orgasme.

Og endelig har det intet med størrelsen at gøre - højst noget med teknikken for dit vedkommende. P-piller kan ødelægge pigers/kvinders orgasmevene, og modsat kan piller nu osse fremme evnerne, hvad de gør i forhold til din kæreste er ikke til at vide.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Malle
Tilmeldt bruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 8. aug 2008 23:23

RE: 16 år og problemer med orgasme

Indlæg af Malle »

Hej igen.

Hun kan godt give sig selv en orgasme, men det tager hende lang tid. Nogle gange over en halv time, siger hun selv.

Du siger at det kan være noget med min teknik. I så fald, hvad skal jeg så gøre?

Forleden dag så jeg at hun græd, fordi at hun ikke kunne komme. Hun tror selv at der er noget galt med hende. Jeg kan ikke overbevise hende om det modsatte, selvom jeg gerne ville, da jeg ikke ved noget om det. :cry:

Jeg ville bare så gerne kunne give hende den følelse. Så hun ikke tror, at der er noget galt med hende.

Er det bare generelt svære for kvinder at få en orgasme under samleje, end det er for mænd :?:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: 16 år og problemer med orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Malle

Der er ikke noget galt med hende, hun er bare en af de piger, der skal bruge noget længere tid på at få orgasme. Og hvis du skal give hende orgasme, så skal du måske bruge noget længere tid endnu. Og samtidig sker der det, at jo mere fokus der er på, at nu skal hun komme, jo sværere bliver at komme.

Det bedste I kan gøre, er at tage det stille roligt, og så kommer hun måske en dag sammen med dig.

Hvis I har mulighed for det, så kan I prøve at skaffe jer et massageapparat, der er nogen der er ret effektive og hurtige. F.eks. Fighter MX, der er lidt dyrt, men meget effektivt :1:.

Billede
Fighter MX

Fighter MX kan købes bl.a. gennem Lust.dk
(NB! Jeg har ingen aktier i hverken butik eller apparat :1:)

Og sluttelig, så er det de færreste kvinder, der kan få orgasme ved alene pikkens bevægelser i kussen, i reglen skal der en hjælpende finger, tunge, snurrebasse o.lign. til.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 11. aug 2008 06:09, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Malle
Tilmeldt bruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 8. aug 2008 23:23

16 år og problemer med orgasme

Indlæg af Malle »

Jeg sætter stor pris på din hjælp.

Men jeg har bare et sidste spørgsmål. Er der nogle sex-stillinger, som har en større chance for en orgasme end andre. Bare nogen som kan massere eller gnide klitorisen. :flov:

Min kæreste er mørk og jeg er lys, kan det måske have en effekt. Så hun ikke kan give helt slip :?:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: 16 år og problemer med orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Malle

Hvad enten det handler om hudfarve, hårfarve, farve på sindet, så har det ingen betydning for hendes orgasmeevner, hun har blot brug for den tid, hun har brug for.

Man kan jo have sex på mange måder - f.eks. kan du kæle for hende, eller slikke hende indtil kommer inden i har egentligt samlege. Hvis det skal være med pikken i kussen, så må du blot finde en stilling, hvor du samtidig kan komme til med en finger på klitoris.

Jeg glemte at svare på dit spørgsmål: "Er det bare generelt sværere for kvinder at få en orgasme under samleje, end det er for mænd?"

Det tror jeg ikke, nogen kvinder kommer lynhurtigt og måske mange gange, andre skal bruge længere tid som din kæreste, og andre kan næsten ikke komme - og sådan er det osse for mænd.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG ORGASME"