Tvangstanker ved orgasme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER & ORGASME
Besvar
monika

Tvangstanker ved orgasme

Indlæg af monika »

Hej Jeg er en pige på 17 år, som har mødt en moden mand på 45 år, for 4 måneder siden.
Han er utrolig sød, og jeg er helt vild med ham.
Han kan godt li at binde mig, og første gang han gjorde det, føltes det mærkeligt og fremmed for mig, men nu elsker jeg når han binder mig.
I sidste uge bandt han mig stående, og bandt et reb om min hals, og trak rebet omkring et vandrør i mit værelse, og trak til, så jeg måtte stå på tæer.
Jeg fik så stærk en orgasme, at jeg begyndte at græde, og orgasmen blev ved og ved. Min ven blev bange og tog straks løkken af min hals, og bandt mig op.
Jeg ved ikke hvorfor jeg reagerede så voldsomt, og er blevet bange for mig selv og min reaktion, men har en voldsom lyst til at prøve igen.
Hvad er der galt med mig? Er jeg ved at blive sindssyg?
Monika
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Tvangstanker ved orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Monika

Nej, du er ikke ved at blive sindssyg, og der er ikke noget galt med dig. Du har blot oplevet en meget stærk orgasme, som du ikke var vant til. Det er heller ikke ualmindeligt, at nogle (især kvinder?) giver så meget slip ved orgasmen, at de begynder at græde.

Når man leger den slags lege, er det godt at have et kodeord, der betyder, at man skal stoppe legen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG ORGASME"