Hjælp til pigeorgasme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER & ORGASME
Besvar
SpørgeJørgen

Hjælp til pigeorgasme

Indlæg af SpørgeJørgen »

Hej Per

Jeg er selv en dreng på 18 år, og min kæreste er 17 år. Jeg er hendes første partner hun har dyrket sex med. For at gøre det kort, så har vi det problem, at hun har svært ved at få orgasmer/jeg har svært ved at give hende orgasmer.

Vi har kommet sammen i 7 måneder, og har dyrket sex næsten fra starten, så jeg vil vove at påstå vi har udforsket hinanden tilpas meget til, at det giver mening at søge hjælp på området. Jeg er helt sikker på, hun ikke har lyst til at tage på kurser mv. så den hjælp jeg søger er nok først og fremmest din personlige hjælp som du kan skrive her på siden, eller links til internetsider, hvor de behandler problemet lidt dybere end i ugebladene :D .

De tidspunkter, hvor jeg tror hun er tættest på at få orgasme, er når jeg "varmer" hende op med samleje, hvorefter jeg trækker mig ud og stimulerer hendes klitoris med min hånd. Men hun når først tæt på en orgasme, hvis jeg anstrenger min hånd helt ud til det ekstreme (hastigheden på bevægelserne), så meget at jeg til sidst må stoppe. Jeg har tidligere luftet ideen om at finde en meget lille og uskyldig vibrator, men hun vil helst ikke den ide. (Har du evt. et forslag til en vibrator, som er meget lille og uskyldig)

Hvis jeg selv skal sige det, er vi meget tæt på hinanden, så jeg tror ikke det er fordi hun har svært ved at give sig hen. Tanken om at hun gerne vil have en orgasme, kan måske godt stresse hende og gøre det mere vanskeligt.

Så, nu stopper jeg min talestrøm og glæder mig til at høre fra dig

Mvh
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hjælp til pigeorgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej SpørgeJørgen

Det allerbedste er, hvis hun øver sig selv i at få orgasme, så du ikke skal overanstrenge dine hænder/arme og ende med seneskedehindebetændelse :1:. Det vil osse i nogen grad befri hende for en evt. præstationsangst - og det er jo ikke dit ansvar, at hun får orgasme, men hendes eget!

Vibratorer kan være ganske effektive til at frembringe orgasmer. En nem og ganske billig en, kan du læse om her: Nemt hjemmelavet massageapparat.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG ORGASME"