Udflåd

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG DERES KØNSORGANER
Besvar
CMV1990
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 16. jan 2008 22:50

Udflåd

Indlæg af CMV1990 »

Nå nu skriver jeg igen.
Jeg er en pige på 17½. Jeg startede med at have udflåd som 9 årig, og der var det sådan æggehvide agtigt, men her for 2-3 mdr. siden har det ændret sig til at være tyndere, faktisk ret tyndt (lidt tykkere end vand, men meget tæt på). Det har en mælkehvid/gennemsigtig farve, det lugter ikke og jeg har heller ingen smerter, MEN om morgenen når jeg vågner og rejser mig op, så bliver mine trusser helt våde. (og jeg har ikke drømt om mænd :D )

Jeg har læst og læst på nettet, og nu er jeg bange for, at jeg har Gonorré, for der står, at mange piger/kvinder ikke mærker noget, kun at deres udflåd bliver tyndt. Jeg er jomfru, men kan man få kønssygdomme, hvis en pik har været i kontakt med ens skede indgang?

Faktisk efter at ham ders pik havde været i kontakt med min skede indgang, så gik der kun få dage og så fik jeg kløe og brændende fornemmelser i skridtet, og var ved lægen, men hun kunne ikke se noget, men mente at det var svamp (jeg brugte canesten og det hjalp) men så var det jo at min udflåd havde ændret sig. Kan det være pga. canestenen at det er blevet tyndt? Jeg har ingen gener, andet end at det er ubehageligt, at ens trusser bliver gennemblødt om morgenen (også nogle gange om dagen) Altså der er ikke mere udflåd en der plejer, men det har bare ændret konsistens. Hjælp mig!

Forresten tak for dit sidste råd.. ;)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Udflåd

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej CMV1990

Alle piger og kvinder oplever at få udflåd i større eller mindre mængder. Lige som drenge og mænd oplever at få rejsning i søvne ca. 5-7 gange i løbet af en nat, på samme måde vil skeden osse svulme op et antal gange i løbet af natten og samtidig øge smørelsen (lubrikationen) uanset, om man drømmer dejlige drømme om sex. Det kan være det, der er årsagen til dit lidt øgede udflåd.

:idea: Se Udflåd (Netdoktor.dk)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

..

Indlæg af Gæst »

Det var nu mere det, at mit udflåd har ændret konsistens, at jeg bekymre mig om. Men det behøver måske ikke at betyde noget?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Udflåd

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej CMV1990

Når du aldrig har haft samlege, er det ret usandsynligt, at du har pådraget dig en kønssygdom. Hvis man skal være opmærksom på kønssygdomme, så er det især KLAMYDIA, som er ret udbredt blandt unge. Men som sagt tror jeg ikke, at du fejler noget, og hvis det ikke beroliger dig så få taget en prøve hos lægen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG DERES KØNSORGANER"