Røde, kløende knopper/udslæt

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG DERES KØNSORGANER
Besvar
Clara

Røde, kløende knopper/udslæt

Indlæg af Clara »

Hej

Jeg er en pige på 17 år, som lige har fået en kæreste. Vi har haft samleje uden kondom, hvorefter jeg fik et udslæt på mine inderlår, lige ved siden af mine skamlæber, stadig på lårene. De klør konstant, men svier dog ikke. Kan det være kønsvorter? Min kæreste var Jomfru, så han har ik haft nogle sygdomme. Kan det måske skyldes tør hud? Det ligner ikke knopper, men et slags udslæt.

Jeg håber du kan hjælpe mig med et svar.

Mvh Clara
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Røde, kløende knopper/udslæt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Clara

Det kunne lyde lidt som en allergisk reaktion f.eks. Nældefeber (Urticaria), har du allergi? Eller det kan måske skyldes, at I har udvekslet en masse bakterier, vira, svampe mm. som man gør ved sex med andre mennesker, og da mikroberne ikke er helt de samme, som vi selv har, ja så kan vores hud godt reagere på de nye indbyggere med lidt betændelse i hårsække m.m.

Men det er helt sikkert ikke kønsvorter, de optræder ikke så hurtigt og på den måde.
:idea: Kig under KØNSVORTER - KONDYLOMER i kategorien OM SYGDOMME & SUNDHED her i PSYKE & SEX DEBAT.
:idea: Læs i PSYKE & SEX om Kønsvorter - kondylomer

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Clara

Indlæg af Clara »

Ja, jeg har allergi overfor pelsdyr, men hvis det er nældefeber, hvordan kan det så behandles?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Røde, kløende knopper/udslæt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Clara

Se her Nældefeber (Urticaria) (Netdoktor)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG DERES KØNSORGANER"