Sædproduktion

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG ORGASME
Besvar
minos

Sædproduktion

Indlæg af minos »

Hej!!

Jeg er en dreng på 13, snart 14, år. Jeg onanerer næsten hver dag, og nogen gange flere gange om dagen.
Her er den anden dag havde jeg om morgenen, først taget mig en spiller, hvor jeg kom 2 gange i træk.
3-4 timer efter onanerede jeg igen, men det varede meget længere end normalt, før jeg kom (med almindelig onani, uden mellemrum plejer jeg at komme ca. 2 efter 2 minutter), men denne gang varede det mindst 5 minutter før jeg fik udløsning.

Var det fordi, at der ikke var blevet produceret nok sæd siden sidste gang, eller hvad?

Jeg har hørt at nogen kan komme 4-5 gange efter hinanden, men det kan jeg ikke. Hvorfor?

Håber du svarer :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sædproduktion

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej minos

Der er ikke sammenhæng mellem din sædproduktion og din orgasmefrekvens, det handler alene om, hvornår du nervemæssigt er klar til en ny orgasme (kaldes refraktærperioden) - og det kan som du har erfaret svinge.

Langt de fleste drenge kan kun komme et par gange efter hinanden, det bliver sværere med alderen - og langt de fleste mænd kan kun én enkelt måske to gange efter hinanden. Da vi mennesker jo er forskellige, så er der altså nogen der kan flere gange end de fleste.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG ORGASME"