Udløsning

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG ORGASME
Besvar
en eller anden

Udløsning

Indlæg af en eller anden »

Halløj. Jeg er 13 snart 14 og har stadig ikke haft udløsning er det normalt ? Eller er mine testikler fucked eller hvad sker der ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Udløsning

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej en eller anden

Nu er spørgsmål what the fuck du spørger om :2:.

Som du stiller spørgsmålet så kan udløsning både forstås som, hvornår får jeg orgasme = udløsning.
Eller hvornår kommer der sæd ud i forbindelse med orgasmen = udløsningen.

Drenge og piger kan sagtens få orgasme fra de er helt små, og når de har fundet ud af at lege med deres kønsorganer på den rigtige måde.
:idea: PSYKE & SEX om Onani - mænd - drenge
:idea: PSYKE & SEX om Onani - kvinder - piger

På et eller andet tidspunkt omkring 12-14-16 år, så vil de fleste drenge osse få sperm / sæd med ud i forbindelse med orgasmen. Det er ikke noget man kan gøre fra eller til - pludselig er der bare. På en måde lige som når pigerne bliver kønsmodne og pludselig en dag får menstruation.
:idea: PSYKE & SEX om Sperm

Så dine testikler has never been fucked, because you have never fucked, my boy :2:. Og det skal nok komme alt sammen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
gæst

Har det på samme måde

Indlæg af gæst »

er os 14 .. skal jeg bare sige det nemt --- dag-1 kunne jeg ik sperme og har heller ik kunnet før dag-2 blev jeg smurt ind :P lige pludselig kom det bare :P fra den ene dag til den anden .. prøv at tænkt på noget rigtig frækt så du bliver tændt :P det hjælper måske
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG ORGASME"