Ingen orgasme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG ORGASME
Besvar
drengenpå14

Ingen orgasme

Indlæg af drengenpå14 »

hej jeg er en dreng der kun kan få orgasme ved at vride mig med min hånd ved pikken. altså ikke sådan jeg har om den. det er altid uden på mine bukser eller underbukser. det er ikke som andre der tager fat om den. hvad kan jeg gøre det er træls og jeg tvivler på om jeg overhovedet får orgasme ved se med en pige så i mit liv.

hver gang jeg prøver at tage om den med hånden rigtig bliver jeg aldrig sådan tændt. og efter 10 sek - 1 min bliver min pik slap igen.

efter det så bliver mit pikhovede tørt og mindre. har jeg en sygdom eller hva er der galt?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ingen orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej drengenpå14

Dit spørgsmål er jo ikke helt rigtigt formuleret, det skulle jo hedde: Jeg vil gerne finde andre måder at få orgasme på, da du jo godt kan få orgasme.

Der er såmen ikke andet for end at øve dig med andre måder, vent lidt mellem hver gang, så finder du såmen osse ud af at gøre det på andre måder.

Når du på et tidspunkt finder en kæreste, så skal du nok osse finde ud af det sammen med hende.

Nej du har ingen sygdom - og det eneste der er "galt" er din manglende træning.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

tak.. jeg har bare svært ved at skifte når jeg er i gang.
men kan det være jeg aldrig vil få en orgasme ved et samleje så?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Ingen orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej drengenpå14

Du skal nok få orgasme, når du engang skal have samlege. Der er ingen grund til at bekymre dig. Øv dig og hyg dig med det du kan.

:!: Og husk nu: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG ORGASME"